1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین تصویر از نسل جدید پرچمدار BMW

اولین تصویر از نسل جدید پرچمدار BMW

28 اردیبهشت 1394
  • 0

جدیدترین تصویر جاسوسی از ب ام و سری 7 جدید یک تصویر از نمای پهلویی این خودرو بدون پوشش‌های استتار است. BMW سری 7 جدید که سال 2016 روانه بازار می‌شود، لوکس‌ترین خودرو ی برند BMW بوده و برای رقابت با مرسدس کلاس اس، تجهیز و تقویت شده است.

با وجود این تصویر فاش شده، هنوز مهم‌ترین اجزای طراحی سری 7 جدید به صورت اسرارآمیز و راز باقی مانده‌اند. زیرا چیزی از نمای جلو و عقب این خودرو مشخص نیست. در نمای جانبی هم استفاده زیاد از تزئینات کرومی، جلب توجه می‌کنند.

اگر از علاقه‌مندان و پیگیر اخبار ب ام و باشید، می‌دانید که در نسل جدید سری 7، با استفاده از فیبر کربن در شاسی و ساختار، به میزان 130 کیلوگرم کاهش وزن را شاهد خواهیم بود.

بعلاوه در نسل جدید از موتورهای شش سیلندر بنزینی با توربوی دوقلو متصل به گیربکس هشت سرعته خودکار استپ‌ترونیک نیز استفاده می‌شود که به نحو مؤثری باعث کاهش مصرف سوخت می‌شود.

به گفته ب ام و، دینامیک رانندگی و کیفیت سواری این خودرو با کمک سیستم تعلیق جدید گازی و کنترل خودکار و پویای دامپرها افزایش چشمگیری می‌یابد.

در بخش تجهیزات نیز، سیستم سرگرمی و اطلاعات خودرو به‌روزرسانی شده و از نمایشگر لمسی با درک حرکات دست از راه دور برای نخستین بار سود خواهد برد.

ب ام و قرار است سری هفت جدید را در نمایشگاه فرانکفورت امسال در ماه سپتامبر رونمایی کند. اما به احتمال زیاد، تصاویر و اطلاعات بیشتری از آن پیش از این رویداد منتشر خواهند شد.

 اولین تصویر از نسل جدید پرچمدار BMW

منبع پدال


نظرات