1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین سوپر اسپرت عربی

اولین سوپر اسپرت عربی

16 شهریور 1394
  • 1

در ماه ژوئن گذشته شرکت "دابلیو موتورز" اعلام کرده بود که قصد دارد نخستین ابرخودروهای اسپرت خود را در اختیار ناوگان پلیس ابوظبی قرار دهد. اکنون این خودرو آماده شده است. نخستین خودروی پرسرعت در جهان عرب در حال حاضر توسط این شرکت آماده شده است.

این خودرو با نسبت ۶۰-۰ اسب بخار کار می کند که میزانی بسیار بالا قلمداد می شود. چراغهایی جلویی این خودرو به رنگ الماسی کمرنگ هستند.

"رالف آر دباس" رییس شرکت "دابلیو موتورز" در پاسخ به این پرسش که آیا چراغ های جلو این خودرو از الماس ساخته شده اند همراه با خنده به خبرنگار "سی ان ان" پاسخ می دهد:"الماس در چراغ های جلو چیزی است که به هیچ وجه به آن نیازی نداریم. در واقع، این موضوع به عنوان ترفندی برای بازاریابی بیان شده بود و مردم درباره اش صحبت می کنند."

سی ان ان در ادامه اشاره می کند که خودروی ساخته شده توسط دابلیو موتورز نخستین خودروی سوپراسپورت در جهان عرب است جایی که تاکنون فاقد صنعت خودروسازی معتبری بوده است.

سی ان ان در ادامه به ویژگی های این ابرخودرو اشاره کرده و می نویسد:"لایکان هایپراسپورت" ۳.۴ میلیون دلار ارزش دارد. دو موتور توربو سرعت این خودرو را تقویت می کند و می تواند ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را ظرف مدت ۲.۸ ثانیه بپیماید. سرعت این خودرو حتی از خودروهای لامبورگینی نیز بیش تر است و به سرعت برتر ۳۹۵ کیلومتر در ساعت رسیده است."

 اولین سوپر اسپرت عربی

 اولین سوپر اسپرت عربی

 اولین سوپر اسپرت عربی

 اولین سوپر اسپرت عربی

 اولین سوپر اسپرت عربی



نظرات

  • شایان رسولی شایان رسولی (16 شهریور 1394 ساعت 06:20)

    ای ماشین تو فیلم سریع و خشن 7 هم بود خیلی ماشبن توپیه