1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. سرانجام نسخه نهایی ب ام و X7 معرفی شد + تصاویر

سرانجام نسخه نهایی ب ام و X7 معرفی شد + تصاویر

30 مهر 1397
  • 1

کمپانی خودروسازی ب ام و با ایجاد تغییراتی در مدل X7 iPerformance مفهومی، نسخه نهایی اتومبیل را با الگوبرداری از شاسی بلند X5 رونمایی کرده است، ولی با ابعاد بزرگ‌تر و امکانات بیشتر.

برای درک بهتر اندازه اتومبیل، باید گفت که شرکت خودروسازی "بی ام و" نسخه نهایی شاسی بلند X7 را با طول کلی 5163 میلی متر، عرض 1999 میلی متر، ارتفاع 1805 میلی متر و همچنین با فاصله بین دو محور 3103 میلی متر ساخته شده است که نشان می دهد این خودروی شاسی بلند لوکس "بی ام و" حدود 228 میلی متر طول بیشتری نسبت به خودروی X5، حدود 5 میلی متر عرض کمتر و همچنین 53 میلی متر ارتفاع بیشتری نسبت به خودروی شاسی بلند X5 دارد و طول بیشتر اتومبیل باعث شده تا فاصله بین دو محور اتومبیل هم نزدیک به 129 میلی متر افزایش پیدا کند.

 سرانجام نسخه نهایی ب ام و X7 معرفی شد + تصاویر

در حالت استاندارد، شاسی بلند "بی ام و X7" در مدل های بین المللی خود می تواند حجم بار 326 لیتر پشت صندلی های ردیف سوم خود داشته باشد، اما با جمع کردن ردیف سوم صندلی های اتومبیل، حجم فضای بار اتومبیل به 1376 لیتر افزایش پیدا می کند و اگر هم به دنبال فضای بار بیشتری هستید، می توانید ردیف دوم صندلی های اتومبیل را نیز جمع کرده و حجم فضای کابین اتومبیل را به چیزی حدود 2559 لیتر افزایش داد.

نسخه نهایی شاسی بلند X7 تغییرات بسیار زیادی نسبت به مدل های کانسپت خود دریافت کرده است و حالا چهره نهایی آن به دیگر خودروی شاسی بلند لوکس BMW، یعنی خودروی X5 نسل جدید شبیه شده است، مگر یکسری تغییرات در ریزه کاری های اتومبیل که می توانید در قسمت چراغ های پیشانی و طراحی داخلی چراغ ها، گلگیرهای جلو، ورودی هوا در اطراف سپر و... شاهد آن باشید که با توجه بیشتر به تصاویر منتشر شده، می تواند بهتر و پویاتر با چهره بزرگ ترین و لوکس ترین شاسی بلند حال حاضر "بی ام و"، یعنی X7 آشنا شوید تا در ادامه فرصت بیشتری برای پرداختن به مشخصات فنی اتومبیل داشته باشیم.

 سرانجام نسخه نهایی ب ام و X7 معرفی شد + تصاویر

همانند دیگر محصولات بی ام و، شاسی بلند درشت هیکل X7 به همراه گزینه های متعدد مولد قدرتی آماده عرضه به مشتریان خواهد شد تا طیف گسترده و نیازهای متفاوت مشتریان خود را پاسخگو باشد. اولین گزینه مولد قدرتی که شرکت خودروسازی "بی ام و" به آن اشاره کرده است، موتور 3 لیتری شش سیلندر توربوشارژر خواهد بود که بر روی مدل xDrive40i نصب شده و می تواند خروجی قدرت 335 اسب بخاری در کنار گشتاور 446 نیوتن متری داشته باشد که با هدایت این نیرو توسط جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به سمت چرخ ها، سقف سرعت 245 کیلومتر بر ساعت و حداقل شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت 5.8 ثانیه بدست می آید.

 سرانجام نسخه نهایی ب ام و X7 معرفی شد + تصاویر

اگر مشتریان به دنبال یک گزینه قوی تر هستند، پیشنهاد "بی ام و" نسخه xDrive50i خواهد بود که موتور آن هشت سیلندر 4.4 لیتری بوده و با سود جستن از توربوشارژرهای دوقلو، می تواند خروجی قدرت 456 اسب بخاری و گشتاور 648 نیوتن متری داشته باشد که با کاهش 0.6 ثانیه، می تواند در عرض 5.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر برساعت رسیده و همچنین سقف سرعت 250 کیلومتر برساعت داشته باشد.

در کنار گزینه های بنزینی، این خودروساز باواریایی برای مشتریان اقتصادی اروپایی خود نیز موتورهای دیزلی مختلفی در نظر گرفته است که انتخاب اول مشتریان شامل نسخه xDrive30d با موتور 3 لیتری شش سیلندر می شود که برای ثبت شتاب 7 ثانیه و همچنین سقف سرعت 227 کیلومتربرساعت، توانایی تولید 261 اسب بخار قدرت و گشتاور 620 نیوتن متری را خواهد داشت.

 سرانجام نسخه نهایی ب ام و X7 معرفی شد + تصاویر

در آخر هم به نسخه M50d خواهیم رسید که دارای قدرت 394 اسب بخاری و گشتاور بسیار خوب 760 نیوتن متری بوده و می تواند شتاب صفر تا صد 5.4 ثانیه و یا سقف سرعت 250 کیلومتر برساعت با محدوده کننده الکترونیکی داشته باشد.

در پایان شرک خودروسازی "بی ام و" اعلام کرده است که نسخه نهایی X7 از ماه مارس 2019 وارد نمایندگی های این شرکت در ایالات متحده آمریکا خواهد شد و برای داشتن ضعیف ترین نسخه اتومبیل، نیاز به پرداخت هزینه 73 هزار و 900 دلاری خواهد بود و یا برای بهترین عضو مجموعه با پیشرانه دیزلی، محدوده قیمت 92 هزار و 600 دلار پیش بینی شده است.

 سرانجام نسخه نهایی ب ام و X7 معرفی شد + تصاویر

 سرانجام نسخه نهایی ب ام و X7 معرفی شد + تصاویر

 سرانجام نسخه نهایی ب ام و X7 معرفی شد + تصاویر



نظرات

  • ایلیا ایلیا (30 مهر 1397 ساعت 12:52)

    ایول. عجب ماشینی. دوست دارم با شاسی بلند ایران خودرو مقایسه ش رو ببینم ...