1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین تصویر رسمی از وانت فیات

اولین تصویر رسمی از وانت فیات

28 مهر 1394
  • 0

فیات سرانجام به تولید خودروهای تجاری باری در رده پیک آپ تراک ها تحت برند خود، روی آورده است. هرچند پیش از این نیز انتظار می‌رفت تا شراکت این شرکت با مجموعه کرایسلر و خودروهای رام، منجر به تولد چنین محصولاتی شود.

فیات تورو، از ماه آینده به روی خط تولید این شرکت در برزیل می‌رود. طول این خودرو 4.9 متر است و تا یک تن بار و 5 سرنشین را با راحتی که از یک خودروی لوکس انتظار می‌رود، می‌تواند حمل نماید.

به نظر می‌رسد این خودرو از قوای مشابهی که در جیپ رنگید استفاده شده، بهره بگیرد. موتور پایه، یک پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری با قدرت 138 اسب بخار خواهد بود درحالی که موتور 2.0 لیتری دیزلی با قدرت 170 اسب بخار نیز در دسترس می‌باشد. برای انتقال نیرو به چرخ‌ها از دو نوع گیربکس دستی شش سرعته و یا اتوماتیک 9 سرعته می‌توان بهره گرفت که به صورت استاندارد نیرو را به چرخ‌های جلو گسیل می‌کنند اما انتقال نیرو به چهار چرخ نیز به صورت آپشن ارائه می‌گردد.

برای این خودرو، فیات تجهیزاتی چون سیستم سرگرمی نسل آخر خود با نمایشگر لمسی 5 اینچی، سیستم ناوبری GPS، دوربین دید عقب، اتصال بلوتوث، سان روف اختیاری، سیستم تهویه مطبوع خودکار، تعلیق آفرود، روکش چرمی داخلی، چراغ‌های زنون، سیستم صوتی با ساب ووفر، سنسورهای نور و باران و چرخ‌های 16 تا 18 اینچی آلیاژی و موارد دیگر را در مدل‌ها و تریم های مختلف درنظر گرفته است.

 اولین تصویر رسمی از وانت فیات

منبع پدال


نظرات