1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فیات 500X شیکین کانسپت

فیات 500X شیکین کانسپت

5 آذر 1394
  • 0

در گردهمایی سالیانه تولیدکنندگان تجهیزات خودرو (SEMA) در لاس وگاس، فیات آخرین محصول خود یعنی کراس اوور 500X را برای ورود به آمریکا را در قامت یک نسخه کانسپت به نمایش گذاشت و اینک این خودرو در لس آنجلس به روی صحنه آمده است.

مدل مفهومی شیکین، تغییراتی را به خود دیده است که مدیون کمپانی موپار است. از جملهٔ این تغییرات می‌توان به جلوبندی جدید و تغییر در ظاهر چراغ‌ها و اضافه شدن چرخ‌های 20 اینچی به آن اشاره کرد. برای جذابیت بیشتر در این مدل از رنگ آبی برای بدنه و رنگ مشکی براق برای سقف استفاده شده است. علاوه بر آن در قسمت پایین در از برچسب مشکی استفاده شده است. در داخل کابین هم تقریباً هر چیزی که در دسترس قرار دارد از موپار است از کیت پدال شفاف گرفته تا داشبورد و کفه‌های مات همه و همه به کمک این زیرمجموعهٔ آمریکایی فراهم شده است.

این مدل از یک موتور 2.4 لیتری مالتی ایر و گیربکس اتوماتیک 9 سرعته بهره می‌برد که به نظر بهسازی در آن صورت نگرفته است. شاید مدل آبارث 500X با تقویت پیشرانه بتواند در این زمنه بهتر عمل کند.

در مجموع می‌توان گفته که فیات با کراس اوور تخم‌مرغی خود در نمایشگاه لس‌آنجلس توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. اما در زمینه فروش و با وجود رقبای قدری چون جیپ رنگید، نیسان جوک، مینی کانتری‌من و یک دوجین مینی کراس اوور دیگر، کار برای آن سخت خواهد بود.

 فیات 500X شیکین کانسپت

 فیات 500X شیکین کانسپت

 فیات 500X شیکین کانسپت

 فیات 500X شیکین کانسپت

 فیات 500X شیکین کانسپت

منبع پدال


نظرات