1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پورشه باکستر منحصر به فرد

پورشه باکستر منحصر به فرد

9 تیر 1394
  • 0

پورشه باکستر به عنوان خودروی رده آیین و ارزان قیمت پورشه، چیزی از قابلیت‌های اسپرتی و لذت رانندگی کم نمی‌گذارد. با این وجود هنوز مشتریانی وجود دارند که به دنبال خودروهای خاص‌تری هستند. برای این دسته از مشتریان، بخش سفارشی‌سازی پورشه، یک نسخه منحصر به فرد از باکستر S را آماده کرده است.

این خودروی رودستر اسپرت به عنوان آخرین نسل باکستر از چهره‌ای تهاجمی‌تر و اسپرت تر سود می‌برد. به‌گونه‌ای که می‌توان حتی شباهت‌هایی مابینان و هایپرکار پورشه 918 اسپایدر نیز یافت.

رنگ آمیزی قرمز روشن با نام قرمز گارد تمامی خودرو، دیفیوزر عقب، اسپویلر و رول بار را دربر گرفته است. به گونه‌ای که ترکیبی خیره‌کننده و جذاب خلق شده است.

فضای داخل کابین هم با پوشش چرم مشکی و نشانگرهای قرمز رنگ زینت یافته است.

از لحاظ عملکرد، باکستر S یک خودروی اسپرت تمام عیار است. هرچند نباید آن را با غول‌های سوپر اسپرتی نظیر پورشه 911 مقایسه کرد. شتاب صفر تا صدان فقط 5.1 ثانیه طول می‌کشد. بیشینه سرعت نیز به 279 کیلومتر بر ساعت بالغ می‌گردد. به نظر می‌رسد این اعداد برای یک خودروی روباز کافی باشد.

اگر می‌خواهید از تمام ویژگی‌های عملکردی این خودرو به طور کامل استفاده کنید، باید نسخه PDK آن را انتخاب کنید که تمام 315 اسب بخار تولیدی موتور را بدون هدر رفت استفاده کرده و شتاب صفر تا صد آن به 5 ثانیه می‌رسد. این پایان انتخاب‌ها نیست و با سفارش بسته کرونوی اسپرت قادر خواهید بود شتاب صفر تا صد را در 4.8 ثانیه ثبت نمایید.

 پورشه باکستر منحصر به فرد

 پورشه باکستر منحصر به فرد

 پورشه باکستر منحصر به فرد

 پورشه باکستر منحصر به فرد

 پورشه باکستر منحصر به فرد

منبع پدال


نظرات