1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. راه حل EPA برای فولکس واگن

راه حل EPA برای فولکس واگن

9 اسفند 1394
  • 0

گزارش‌ها حاکی از آن است که سازمان حفاظت محیط زیست امریکا از فولکس‌واگن خواسته تا برای جبران فریب‌کاری مدل‌های دیزل‌اش، خودروهای الکتریکی در کارخانه «چاتانوگا» تولید کند. روزنامه آلمانی Welt am Sonntag گزارش می‌دهد که EPA نه‌تنها از فولکس‌واگن درخواست تولید مدل‌های الکتریکی در کارخانه امریکایی‌اش کرده، بلکه بحث کمک به زیرساخت‌های شارژرهای الکتریکی را در ایالات متحده مطرح کرده است. البته در این گزارش، دقیقاً مشخص نشده که فولکس‌واگن می‌خواهند مدل‌های جدید الکتریکی بسازد یا اینکه نسخه‌های الکتریکی از مدل‌های موجود ارائه کند.

فولکس‌واگن هنوز در حال یافتن راه‌حلی برای رفع مشکل وسایل نقلیه‌ دیزلی در ایالات متحده است و در این رابطه، مذاکره با سازمان حفاظت محیط زیست ادامه دارد. این خودروساز آلمانی در حال حاضر، پس از ارائه یک اصلاح نرم‌افزاری، فراخوانی مدل‌های تحت‌تأثیر این مشکل را در اروپا آغاز کرده است.

بزرگترین خودروساز اروپایی در گفتگوها با ایپا باید به راه‌حلی برای نزدیک به ۶۰۰ هزار دستگاه خودروی دیزلی در امریکا دست پیدا کند. این در حالی است که ۵ ماه پس از افشا شدن «دیزل‌گیت»، شمار پرونده‌های قانونی علیه این کمپانی در حال افزایش است.

 راه حل EPA برای فولکس واگن

 راه حل EPA برای فولکس واگن

 راه حل EPA برای فولکس واگن

منبع پدال


نظرات