1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فیس‌لیفت داچیا لوگان و ساندرو و نسل جدید داستر

فیس‌لیفت داچیا لوگان و ساندرو و نسل جدید داستر

27 اسفند 1394
  • 0

داچیا برای فصل جدید تاریخ خود و معرفی دومین نسل از شاسی‌بلند داستر آماده می‌شود.

لوگان و ساندرو حالا در نسل دوم خود هستند و داستر تنها مدل کلیدی این برند است که از زمان معرفی خود در سال 2010 بدون تغییر باقی‌مانده است. در سال 2013 داچیا فیس لیفتی را بر روی شاسی‌بلند خود اعمال کرد و حالا اخبار نشان می‌دهد که داستر جدید در سال آینده به بازار می‌آید.

نشریه‌ی رومانیایی ZF این شانس را داشته تا با رئیس بخش طراحی رنو آقای Laurens van den Acker صحبتی داشته باشد، کسی که اطلاعات ذکرشده را تائید می‌کند. او همچنین بیان می‌دارد که نسخه‌های فیس لیفت ساندرو و لوگان را در موتورشو پاریس رونمایی خواهد کرد.

van den Acker اظهار می‌دارد:

در پاریس و در ماه سپتامبر ما فیس لیفت ساندرو و لوگان را خواهیم داشت. این یک بازآرایی در میانه‌ی عمر این دو خودروست. ما همچنین منتظر نسل جدید داستر هستیم. البته ما خط تولید خیلی بزرگی نداریم تا هرسال مدل جدیدی را روانه بازار کنیم.

هنوز خیلی زود است تا درباره‌ی جزئیات داستر جدید صحبت کنیم اما منبع ما ادعا می‌کند که این برند رومانیایی به‌طور قابل‌توجهی کیفیت خودرو را افزایش خواهد داد. اطلاعات کاملاً مبهم هستند اما می‌شود گفت که این شاسی‌بلند نمای داخلی با مواد بهتر، ویژگی‌های انتخابی بیشتر و کیفیت کلی بالاتری را به دست خواهد آورد.

 فیس‌لیفت داچیا لوگان و ساندرو و نسل جدید داستر

 فیس‌لیفت داچیا لوگان و ساندرو و نسل جدید داستر

 فیس‌لیفت داچیا لوگان و ساندرو و نسل جدید داستر

منبع پدال


نظرات