1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. حمایت رئیس جمهور جدید فرانسه از خودروسازان فرانسوی

حمایت رئیس جمهور جدید فرانسه از خودروسازان فرانسوی

27 اردیبهشت 1396
  • 1

به نظر می رسد DS این نسخه را به عنوان یک نسخه تشریفاتی در اختیار رئیس جمهور فرانسه قرار داده تا نماد صنعت خودروسازی را به نمایش بگذارد. DS 7 نخستین بار دو ماه قبل معرفی شد و برای نخستین باری است که در یک مراسم رسمی سیاسیی به کار گرفته می شود.

حمایت رئیس جمهور جدید از خودروسازان فرانسوی

DS 7 کراس اوور لوکس شرکت DS که برند لوکس کمپانی سیتروئن به شمار می رود، شناخته می شود. مدل تشریفاتی با سقف پارچه‌ای پانورما همراه است و در بخش جلو آن پرچم سه رنگ فرانسه نیز قرار گرفته تا یک خودرو سفارشی کاملی باشد.

این مدل به رنگ آبی تیره ای است و شامل رینگ 20 اینچی آلومینیومی جهت افزایش جذابیت ظاهری می شود. هیچ اطلاعاتی درباره پیشرانه مدل آشکار نشده اما DS می گفت:

"در بسیاری از جنبه ها این مدل تفاوتی با نسخه تولیدی که به مشتریان ارائه می شود نداشته و در ژانویه 2018 نیز راهی بازار خواهد شد."

از ویژگی های DS 7 کراس بوک باید به سیستم اسکن سیستم تعلیق DS Actove Scan Suspension، فناوری رانندگی خودکار و برخی دیگر اشاره داشت که فناوری های بزرگی برای یک اتومبیل محسوب می شوند.

به گفته DS با DS Active Scan Suspension می توان از طریق دوربینی هر گونه نوسان و ضربه ای به خودرو هنگام حرکت در سطح جاده وارد می شود را بررسی کرد.

امانوئل ماکرون جوان ترین رئیس جمهور فرانسه بوده و برای نخستین باری است که از ماشین ریاست جمهوری DS استفاده می کند. ریاست های جمهور مختلف گذشته از جمله ژنرال شارل دوگل دهه 1960، کلود پمپیدو در دهه 1970، ژیسکار دستن، فرانسوا میتران و ژاک شیراک در 1995 همگی از محصولات برند DS سیتروئن به عنوان تشریفات بهره گرفتند.

خودرو تشریفات DS 7 در 16 می در پاریس به نمایش گذاشته می شود. DS 7 هیبریدی با خروجی 300 اسب بخاری در اوایل سال 2018 راهی بازار می شود.



نظرات

  • شهریار شهریار (27 اردیبهشت 1396 ساعت 15:45)

    ماهم پراید و روا و سمند و خودروی تشریفات میکنیم خب این ک چیزی نیس.....!!!!!!!!