1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. خبرهای جدید از برند DS

خبرهای جدید از برند DS

18 شهریور 1394
  • 0

کنسرسیوم PSA روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. پژو و سیتروئن این روزها در جستجوی راهی بهتر برای ارائه محصولاتشان به بازارهای جهانی هستند و مدام در تلاش‌اند تا ذائقه مخاطبان خود را دریابند.

حالا سیتروئن قرار است از نسل نوینی از محصولاتش تحت برند DS رونمایی نماید و اخبار غیررسمی منتشر شده خبر از سبک و سیاق این خودروساز متفاوت فرانسوی در تولید محصولاتش دارد. بر طبق دسته‌ای از اخبار، گفته می‌شود این حواشی متعلق به نسل جدید DS4 است که قرار است در نمایشگاه خودرو فرانکفورت عرضه گردد. بر طبق آنچه وب‌سایت‌های خودرویی ایتالیایی نوشته‌اند، سیتروئن امید بسیاری به موفقیت این سری از محصولاتش دارد. سیتروئن اعلام کرده نسل نوین DS قادر است تا به نیازهای طیف گسترده‌ای از خریداران پاسخ دهد.

وب‌سایت‌های خبری مختلف گمانه‌زنی‌های بسیاری برای شمایل نسل نوین سیتروئن DS ارائه کرده‌اند اما به نظر می‌رسد طراحی نسل جدید بیش از همه به مدل کانسپت Divine DS شبیه باشد که در سال 2014 معرفی گردید. این مدل که در استودیو طراحی سیتروئن در پاریس طراحی شده بود سرآغاز نسل نوینی از محصولات سیتروئن تحت عنوان DS بود.

همچنین گفته می‌شود مدل جدید سیتروئن یک کراس‌اوور با طراحی رادیکال است که در یکی از پررقابت‌ترین بخش‌های بازار با حریفان خود دست و پنجه نرم می‌کند. اخبار منتشر شده از قصد سیتروئن برای تجاری‌سازی مفهومی DS6 WR حکایت می‌کند که این کمپانی سال گذشته میلادی مدل مفهومی آن را در نمایشگاه خودرو پکن معرفی نمود و با اقبال گسترده‌ای از جانب مخاطبان روبرو شد.

خبر دیگری که بازهم در همین حوزه و در خصوص مدل جدید سیتروئن وجود دارد به مدل DS WILD RUBIS اشاره دارد که مدتی پیش و در سال 2013 توسط سیتروئن در نمایشگاه خودرو شانگهای معرفی گردید و سیتروئن از آن با نام جواهر یاد می‌کند. این گزینه مدت‌هاست مورد توجه سیتروئن است و گویا خودروساز فرانسوی قصد دارد تا با استفاده از این مدل و تلفیق آن با خطوط همیشگی سری DS مدل DS6 WR را تولید نماید.

البته سیتروئن با دقت بسیار بالایی تاکنون مانع شده تا تصاویر دقیقی از نسل نوین DS به بیرون درز کند به همین دلیل نمی‌توان چندان درباره طراحی‌های جدید سیتروئن حرفی زد ولی با توجه به در پیش بودن رویداد مهم نمایشگاه خودرو فرانکفورت در هفته آینده می‌توان با اندکی صبر به اطلاعات بیشتری دست یافت.

 خبرهای جدید از برند DS

 خبرهای جدید از برند DS

 خبرهای جدید از برند DS

 خبرهای جدید از برند DS

 خبرهای جدید از برند DS

 خبرهای جدید از برند DS

 خبرهای جدید از برند DS

 خبرهای جدید از برند DS

 خبرهای جدید از برند DS

منبع پدال


نظرات