1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. قیمت افعی جدید داج اعلام شد

قیمت افعی جدید داج اعلام شد

29 اردیبهشت 1394
  • 0

داج برای قوی‌ترین مدل وایپر خود یعنی مدل ویژه مسابقه ACR قیمت تعیین کرد. سفارش این خودرو در حال حاضر با قیمت پایه 117895 دلار یا 104965 یورو انجام می‌گیرد.

این سریع‌ترین خودرویی است که به صورت استاندارد توسط داج ساخته شده و در خیابان می‌توان با آن رانندگی کرد. در وایپر ACR ویژگی‌هایی چون کیت آئرودینامیکی ویژه برای افزایش نروی چسبندگی به زمین در سرعت‌های بالا، ترمزهای کربن سرامیکی با کالیپرهای شش پیستونه و رینگ و تایر با عملکرد بالا برای تحمل شرایط سرعتی در نظر گرفته شده‌اند.

قدرت پیشرانه همچنان از همان موتور ده سیلندر 8.4 لیتری با تنفس طبیعی تأمین می‌گردد. نیروی خروجی این موتور به 645 اسب بخار و گشتاوران به 813 نیوتن متر می‌رسد.

علاوه بر ترمزهای سرامیکی با دیسک‌های 15 اینچی و روتور دو تکه ساخت برمبو، سیستم تعلیق مسابقه ای با کاهش 75 میلی‌متری ارتفاع، همراه با قابلیت تنظیم در ده وضعیت و تایرهای با اندازه 295/25 در جلو و 355/30 در عقب ساخت Kumho جلب نظر می‌کنند.

به گفته داج، این مدل وایپر در پیچ‌های تند جاده می‌تواند شتاب جانبی خارق‌العاده 1.5 جی را تحمل کند.

از دیگر تغییرات این مدل، استفاده از کف‌پوش ویژه سبک‌وزن، سیستم صوتی با 3 بلندگو و صندلی‌های بازطراحی شده سبک وزن می‌باشند. روکش داخل کابین از چرم و آلکانترا و همراه با تزئینات فیبر کربنی می‌باشد.

بسته آئرودینامیکی برای این وایپر می‌تواند نزدیک به یک تن نیروی رو به پایین در سرعت‌های بالا ایجاد کند. باله عقب دارای دو تنظیم بوده و از فیبر کربن می‌باشد. دیفیوزر عقب نیز فیبر کربنی است.

این مدل وایپر از سه ماهه سوم سال 2015 تحویل مشتریان خواهد شد. باید دید که در مقام عمل و مسابقه در برابر حریفان خود در چه جایگاهی قرار می‌گیرد.

منبع پدال


نظرات