1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. به زودی فیس لیفت دوج چارجر 2019 رونمایی می شود

به زودی فیس لیفت دوج چارجر 2019 رونمایی می شود

25 اردیبهشت 1397
  • 0

تیزری از فیس لیفت دوج چارجر SRT هلکت قبل از رونمایی آن در ماه های آینده، منتشر شده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این مدل به روز شده در دست نیست. فیات کرایسلر صرفا اعلام کرده که به روز رسانی هایی در بدنه و کابین این خودرو اعمال می کند.

 تصویر فیس لیفت دوج چارجر 2019 را ببینید

به گفته این خودروساز، مدل های عملکرد بالای چارجر به طراحی جلوپنجره کاملا جدید مجهز می شوند که عرض بیش تری به خودرو داده و بازتابی از تمایل مشتریان چارجر به طراحی بدنه برجسته تر است.

با توجه به چیزی که در تیزر دیده می شود، هلکت داری طراحی سپر به روز شده، طرح اصلاح شده جلوپنجره، ورودی هوای ارتقا یافته Ram، تزئنیات خاکستری تیره، طرح نوین چراغ های جلو و لوگوی SRT روی نماد هلکت خواهد بود.

هیچ خبری مبنی بر به روز رسانی موتور مدل های هلکت، SRT یا حتی V6 این خودرو منتشر نشده است. برای کسب اطلاعات در مورد این خودرو باید منتظر رونمایی آن به عنوان مدل 2019 بود.

اگرچه طی سال های اخیر تمایل آمریکایی ها به سدان های بزرگ رو به کاهش بوده اما چارجر در مقایسه با رقبای خود فروش بهتری داشته است.

سال گذشته این خودرو با فروش 88351 دستگاه در صدر کلاس خود قرار گرفت و از مدل هایی همچون شورلت ایمپالا، کرایسلر 300، فورد Taurus، تویوتا Avalon، بیوک لاکراسه، کیا کادنزا و هیوندای آزرا پیشی گرفت.



نظرات