1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. طراحی یک سدان ویژه توسط پینین فارینا برای نمایشگاه پکن

طراحی یک سدان ویژه توسط پینین فارینا برای نمایشگاه پکن

25 فروردین 1397
  • 0

خودروساز چینی، Hybrid Kinetic Group کانسپت جدید H500 را معرفی کرده که توسط پینینفارینا طراحی شده است و در نمایشگاه خودروی پکن 2018 رونمایی خواهد شد.

 طراحی یک سدان ویژه توسط پینین فارینا برای نمایشگاه پکن

H500 کانسپت یک تحقیق طراحی برای سدانی برقی در سایز بی ام و سری 3 یا مدل 3 تسلا است. طراحی این خودرو ساده و مشخص است و از طراحی کابین کشیده و خط سقفی شیب دار بهره می برد که به نظر می رسد فضای خوبی برای سر سرنشینان صندلی عقب فراهم می آورد. کابین این خودرو آینده نگرانه است و از داشبوردی دیجیتال و نمایشگر مرکزی به همراه نمایشگر کوچک تر در بالای دسته صندلی مرکزی بهره می برد.

HK و پینینفارینا جزئیاتی در مورد نیرومحرکه H500 ارائه نکرده اند اما این خودرو اکثر ساختار برقی خود را با مدل تولیدی شاسی بلندهای 550 و 750 و خودروی اسپرت GT در اشتراک خواهد داشت. این کانسپت ها دارای بسته باطری نسبتا کوچک 20 کیلووات ساعت با ژنراتور micro-turbine هستند. HK ادعا می کند این خودروها طیف حرکتی در حدود 620 مایل خواهند داشت بنابراینH500 نیز ویژگی هایی مشابه این مدل ها خواهد داشت. این خودروساز هم چنین ادعا می کند خودروی اسپرت GT دارای شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه و بیشینه سرعت 155 مایل بر ساعت خواهد بود.

 طراحی یک سدان ویژه توسط پینین فارینا برای نمایشگاه پکن

نباید کاری که پینینفارینا برای HK انجام می دهد با برنامه های ماهیندرا برای این استودیوی طراحی ایتالیایی اشتباه گرفته شود. گفته می شود این غول خودروسازی هندی تمایل دارد برند پینینفارینا را تغییر داده و آن را به یک سازنده خودروهای برقی تبدیل کند. اولین محصول رسمی این شرکت که یک ابرخودروی برقی با توربین ژنراتور خواهد بود در نمایشگاه خودروی ژنو 2018 به نمایش درآمد و قرار است به زودی به تولید برسد.

 طراحی یک سدان ویژه توسط پینین فارینا برای نمایشگاه پکن



نظرات