1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تولید نسخه ای برقی از رولز رویس فانتوم

تولید نسخه ای برقی از رولز رویس فانتوم

21 مهر 1396
  • 0

در حالی که رولز رویس مدل جدید فانتوم را با یک موتور بنزینی V12 عرضه کرده است گفته می شود که این خودروساز در پی عرضه نسخه ای برقی از این خودرو نیز هست.

 تولید نسخه ای برقی از رولز رویس فانتوم

این اخبار به سال 2011 بازمی گردد که 102EX کانسپت معرفی شده بود اما اکنون مدیرعامل این برند، تورستن مولر اتوس تایید کرده است که فانتوم جدید در دوره تولید خود به آپشن نیرومحرکه ای تمام برقی مجهز خواهد شد.

چنان چه قبلا گفته شده بود، رولز رویس برنامه ای برای عرضه مدل های هیبریدی ندارد و تصمیم دارد نیرومحرکه های برقی را در کنار موتورهای احتراق داخلی معرفی کند. مولر اتوس در زمان عرضه فانتوم جدید در سوئیس گفت: "ما تمام برقی خواهیم شد و هیچ گام موقتی بر نمی داریم. بدون آلایندگی یعنی بدون هیچ آلایندگی."

وی تاکید کرد که برقی سازی تقاضای مشتریان رولز رویس نیست و افزود: "من تاکنون ندیده ام که درخواست ساخت چنین مدلی روی میز من بیاید." به گفته او، دلیل این تصمیم تغییرات قوانین مخصوصا در آسیا است که رولز رویس پیش بینی می کند شهرهای بزرگی به زودی برنامه هایی برای ممنوعیت موتورهای احتراقی اعلام کنند.

مولر اتوس اظهار داشت: "در نتیجه، این امر یک اجبار خواهد بود. و من معتقدم که فانتوم عالی است و همان چیزی است که چند سال قبل با 102EX انجام داده بودیم."



نظرات