1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. سیتروئن C4 با تازه ترین فیس لیفت در اروپا عرضه می شود

سیتروئن C4 با تازه ترین فیس لیفت در اروپا عرضه می شود

4 اسفند 1393
  • 4

تازه‌ترین فیس لیفت ارائه شده توسط سیتروئن برای مدل C4 این شرکت، به زودی روانه بازار خواهد شد. نسل دوم سیتروئن C4 از سال 2010 معرفی و بیش از 450 هزار دستگاه از آن در تأسیسات مولوز فرانسه تولید شده‌اند. این خودرو در سگمنت پرطرفدار C با ویژگی‌هایی چون اندازه بزرگ و جادار، پیشرانه مقرون به صرفه و رانندگی آسان حضور دارد.

البته نسل اول C4 خودرویی چندان خوب نبود که بتواند دل‌های خریداران را به دست آورد. بنابراین تجربه تلخان همچنان با نسل دوم باقی مانده است. هرچند که این خودرو دیگر مشکلات نسل اول را ندارد.

نسخه به‌روز شده C4 با چراغ‌های جدید جلو، جلوپنجره کرومی، چراغ‌های LED، چرخ‌های با طرح جدید و تزئینات ارتقا یافته، چهره ای متنوع‌تر یافته است. درون کابین هم نمایشگر جدید لمسی 7 اینچی، تریم های رنگی متنوع و افزایش کیفیت مواد مورد استفاده در کابین توسط سیتروئن درنظر گرفته شده‌اند. فن‌آوری‌های هوشمندی چون ورود بدون کلید، کنترل کشش هوشمند، دستیار تپه نوردی، مانیتورینگ نقاط کور، سیستم رادار اولتراسونیک، چراغ‌های مه شکن با عملکرد استاتیک و سیار سیستم های ایمنی و رفاهی در C4 به خدمت گرفته می‌شوند.

C4 به لطف پیشرانه‌های مدرن BlueHDi با استاندارد آلایندگی یورو 6، همچنان بسیار مقرون به صرفه است. این موتور توربودیزل تنها 86 گرم گاز دی اکسید کربن در هر کیلومتر، متصاعد می‌کند. موتورهای سری PureTech بنزینی نیز فوق‌العاده کارآمد می‌باشند و می‌توان مثلاً نسخه سه سیلندر 1.0 لیتری آن را با موتور و تکنولوژی خارق‌العاده فورد اکوبوست مشابه دانست. این پیشرانه با کمک یک توربوشارژر با فشار بالا، قادر است 130 اسب بخار نیرو تولید کند که از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی یا گیربکس شش سرعته خودکار جدید با نام EAT6 به چرخ‌های جلو منتقل می‌گردد. این مدل در بازار انگلستان برچسب قیمتی 19 هزار پوندی را بر خود خواهد دید.

منبع پدال


نظرات

  • فولکسچی فولکسچی (14 اسفند 1393 ساعت 14:15)

    انصافا طراحی خوب و خلاصه و به دور از شلوغ کاری داره شیک و متین

  • اسکالید اسکالید (4 اسفند 1393 ساعت 14:06)

    ولی خودروهای سیتروئن خرجشون بالاست

  • آفرین آفرین (4 اسفند 1393 ساعت 07:47)

    خودروهای این شرکت همگی نرم و راحت هستتد در حین حرکت اتاق بازی میکند و سرنشین را در آرامشی خاص فرو می برد .

    پوریا ایرانی پوریا ایرانی (4 اسفند 1393 ساعت 19:06)

    و همین راز موفقیتش است