1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کرایسلر 200S موپار در سِما

کرایسلر 200S موپار در سِما

23 آبان 1394
  • 0

گردهمایی سالانه تیونرهای بزرگ و مطرح که در شهر لس‌آنجلس و با عنوان سیما (SEMA) برگزار می‌گردد، میزبان اتومبیل‌هایی با ظاهر و باطن عجیب و متفاوت است که نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کنند. این خودروها که از هر لحاظ نسبت به خودروهای تولیدی تفاوت دارند، بیش از آنکه نمونه‌هایی برای تولید انبوه باشند، مدل‌هایی برای دید عموم و نشانی بر توان هرکدام از تیونرهاست. امسال اما این نمایشگاه یک میهمان جالب داشت و آن کرایسلر 200 اس بود.

این خودرو ویژگی‌های جالبی دارد و با دو رنگ و تزئینات متفاوت ساخته شده که شماری از آنها را می‌توان به این شرح عنوان کرد: مجموعه کامل تودوزی داخلی چرمی زیبای Katzkin که خاکستری است و منقش به حاشیه‌های آبی جذاب (این خطوط در جای‌جای داشبورد و درها امتداد می‌یابد و هارمونی زیبایی ایجاد می‌کند)، رنگ بدنه سرامیک خاکستری یا سفید صدفی، سقف مشکی، چرخ‌های 19 اینچی با رینگ‌های مشکی و یا آبی، اگزوزهای ذوزنقه‌ای، یک جلوپنجره مشبک سیاه، و البته آینه‌های جانبی مشکی. از آنجا که کرایسلر و آمریکایی‌ها علاقه خاصی به این مدل دارند، در نمایشگاه استقبال گسترده‌ای از این خودرو به عمل آمد.

کیت بدنه ملایمی هم برای این مدل توسط موپار تدارک دیده شده که شامل موارد زیر است: یک اسپویلر جدید در سپر جلو، رکاب جانبی دو طرف، قطعه اضافی لبه صندوق عقب، هود با دریچه ورودی دوبل و اگزوز با صدای جذاب. همه اینها در کنار رینگ و تایرهای 19 اینچی، نمای زیبایی به بدنه کرایسلر 200 اس موپار بخشیده است. در داخل نیز یک کیت جدید برای پدال‌ها تدارک دیده شده است.

همچنین در بخش ترمزها نیز موپار یک کیت قدرتمند تدارک دیده است. موتور مورداستفاده در این کرایسلر زیبا همان موتور 6 سیلندر، V شکل و 3.6 لیتری پنتااستار است که با ارتقای اگزوزها به‌راحتی تنفس کرده و زوزه می‌کشد. سیستم تعلیق نیز اندکی پایین آمده و همین دو عامل باعث افزایشی چشمگیر در قدرت مانور 200 اس شده است.

 کرایسلر 200S موپار در سِما

 کرایسلر 200S موپار در سِما

 کرایسلر 200S موپار در سِما

 کرایسلر 200S موپار در سِما

 کرایسلر 200S موپار در سِما

منبع پدال


نظرات