1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. افزایش ارتفاع اسپارک

افزایش ارتفاع اسپارک

5 بهمن 1394
  • 0

شورولت اسپارک نواده دوو ماتیز معروف است و اینک نسل جدیدان در کره جنوبی تولید می‌شود. با این وجود، جنرال موتورز هندوستان قصد دارد تا نسخه‌ای از این هاچ بک جمع و جور و ریزه میزه را به صورت یک مینی کراس تولید کند.

نسخه کراس اوور اسپارک شامل ریل‌های سقفی و ضربه گیرهای پلاستیکی مشکی رنگ روی بدنه است که متداول چنین خودروهایی می‌باشند. همچنین چراغ‌های drl و مه شکن‌های LED برای آن درنظر گرفته شده‌اند. بعلاوه فاصله کف خودرو نیز از زمین چند اینچی افزایش می‌یابد.

در بخش پیشرانه، یک موتور 1.4 لیتری اکوتک با قدرت 98 اسب بخار نیروبخش این خودرو خواهد بود. انتقال نیرو در مدل پایه با یک گیربکس 5 سرعته دستی صورت می‌گیرد اما می‌توان گیربکس CVT را نیز سفارش داد.

از ویژگی‌های داخل کابین باید به سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی 7 اینچی، 10 ایربگ، دوربین دید عقب، سیستم هشدار برخورد از جلو و هشدار خروج از لاین جاده و هشدار نقاط کور و شبکه اینترنت پر سرعت 4G که به صورت آپشن ارائه می‌شوند نیز اشاره داشت.

مهم‌ترین رقبای این خودرو در بازار رو به رشد هند، هیوندای i20 اکتیو، داتسون GO کراس و رنو کوئید می‌باشند.

اسپارک کراس اوور باید به بیش از 40 کشور جهان صادر شود. با توجه به حضور مدل‌های معمولی آن در مناطق آزاد به عنوان یکی از ارزان‌ترین خودروهای در دسترس، می‌توان انتظار ورود نسخه کراسان را نیز با قیمت پایین داشت.

 افزایش ارتفاع اسپارک

 افزایش ارتفاع اسپارک

 افزایش ارتفاع اسپارک

 افزایش ارتفاع اسپارک

منبع پدال


نظرات