1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شورولت تراکس فیس لیفت مدل 2017

شورولت تراکس فیس لیفت مدل 2017

29 بهمن 1394
  • 0

در حالی که پای شورولت تراکس اخیراً به کشورمان باز شده، آن سوی دنیا در شیکاگو از نسخه به‌روزرسانی شده و فیس لیفت آن برای سال 2017 در نمایشگاه شیکاگو پرده برداری شد.

شورولت تراکس 2017 از تغییراتی در چهره همراه با ارتقای تجهیزات سود می‌برد. در نگاه نخست چراغ‌های متحول شده این خودرو جلب توجه می‌کنند. جایی که چراغ‌ها باریک‌تر و کشیده‌تر شده‌اند. جلوپنجره دو قسمتی مدل‌های فعلی هم با یک جلوپنجره شش ضلعی مشبک در میانه سپر همراه با یک جلوپنجره باریک متصل به چراغ‌ها جایگزین شده است. این طراحی به شدت مشابه با محصولات جدید دیگر شورولت نظیر ولت، کروز و مالیبو می‌باشد.

چراغ‌های جدید از نوع هالوژن همراه با چراغ‌های روزتاب نواری شکل LED ترکیب شده‌اند. چراغ‌های عقب نیز تغییر فرم داده و به‌جای تلق ساده قبلی از طرحی سه بعدی که به سه قسمت تقسیم شده استفاده گردیده است. از دیدگاه زیبایی‌شناسی می‌توان تراکس جدید را با چرخ‌های بازطراحی شده آلیاژی 18 اینچی و تزئینات کرومی و تغییرات صورت گرفته در ظاهر آن ظریف‌تر و اهلی‌تر و البته تهاجمی‌تر از طرح زمخت و تنومند قبلی قلمداد نمود.

در داخل کابین از یک نمایشگر 7 اینچی لمسی MyLink برای سیستم سرگرمی با حمایت از سیستم‌های اپل و اندروید و اتصالات پرسرعت 4G LTE و Wi-Fi همراه با پنل‌ها و دکمه‌ها و طراحی نمایشگر داشبورد به‌روز شده استفاده شده است.

دستاوردهای جدید ایمنی فعال نظیر هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک پشت، هشدار برخورد از جلو و هشدار خروج از لاین جاده به‌صورت استاندارد در این خودرو گنجانده شده‌اند. لوازم و سیستم‌هایی که پیش از این تنها در خودروهای گران قیمت‌تر می‌توانستیم بیابیم. شاید این از مزایای بازارهای رقابتی در عین مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت‌ها باشد. این خودرو همچنین با 10 ایربگ و دوربین دید عقب به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود.

در زیر کاپوت تغییر خاصی دیده نمی‌شود. موتور 1.4 لیتری چهار سیلندر با کمک توربوشارژر قادر است 138 اسب بخار نیرو و 200 نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای انتقال نیرو هم از یک گیربکس شش سرعته خودکار استفاده می‌شود.

تراکس جدید در سه تریم LT، LS و Premier ارائه خواهد شد. هنوز تغییری برای قیمت آن اعلام نشده و پیش‌بینی هم نمی‌شود که شاهد تغییر خاصی با وجود افزایش تجهیزات و تغییرات آن باشیم.

 شورولت تراکس فیس لیفت مدل 2017

 شورولت تراکس فیس لیفت مدل 2017

 شورولت تراکس فیس لیفت مدل 2017

 شورولت تراکس فیس لیفت مدل 2017

 شورولت تراکس فیس لیفت مدل 2017

 شورولت تراکس فیس لیفت مدل 2017

منبع پدال


نظرات