1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. سرمایه گذاری هنگفت جنرال موتورز برای تولید شورولت کوروت

سرمایه گذاری هنگفت جنرال موتورز برای تولید شورولت کوروت

4 خرداد 1394
  • 1

جنرال موتورز قصد دارد به‌عنوان بخشی از یک برنامه 3 ساله که هزینه‌ای بالغ‌بر 5.4 بیلیون دلار دربر خواهد داشت، 439 میلیون دلار آن را برای ارتقای مجموعه تولید شورولت کوروت C7 استینگری در منطقه بولینگ گرین (Bowling Green) ایالت کِنتاکی اختصاص دهد. این سرمایه‌گذاری عظیم به‌منظور ایجاد به‌روزرسانی‌های مختلفی صورت می‌گیرد که ازجملهٔ آن می‌توان به ساخت یک مجموعهٔ رنگ‌آمیزی جدید اشاره کرد.

اگر به خاطر داشته باشید در 4 سال گذشته نیز مبلغی حدود 135 میلیون دلار به جهت آماده‌سازی این مجموعه برای ساخت نسل هفتم شورولت کوروت هزینه شده است.

عملیات ساخت کارگاه جدیدِ رنگ از تابستان امسال آغاز می‌شود و انتظار می‌رود 2 سال دیگر با مساحتی حدود 450,000 مترمربع به پایان برسد. این مجموعه که گفته‌شده 50% از تأسیسات کنونی کوچک‌تر است ازنظر فناوری‌های گوناگون ارتقای چشم‌گیری خواهد داشت که برای نمونه می‌توان ابزارهای جدید، اتاق خشک‌کنندگی رنگ با فناوری‌های نوین برای کاهش هدر رفت و پسماند، نورپردازی LED برای بهبود بازرسی رنگ بدنه و کاهش مصرف انرژی، ربات‌های رنگ‌آمیزی با بازدهی بیشتر به‌منظور رنگ‌آمیزی باکیفیت‌تر و تقلیل مصرف مواد اولیه، کوره‌های رنگ‌پزی بسیار پربازده‌تر برای بالا رفتن کیفیت نهایی رنگِ روی خودرو و کم شدن مصرف انرژی و موارد دیگر را نام برد.

لازم به ذکر است که تأسیسات تولید کنونی شورولت کوروت طی دوران ساخت‌وساز کارگاه جدید تغییری در تدارکات و دیگر جوانب نخواهد داشت و طبق روال همیشه به فعالیتش ادامه می‌دهد. از طرفی این سرمایه‌گذاری کلان باعث حفظ 150 فرصت شغلی موجود نیز خواهد شد.

 سرمایه گذاری هنگفت جنرال موتورز برای تولید شورولت کورورت

 سرمایه گذاری هنگفت جنرال موتورز برای تولید شورولت کورورت

 سرمایه گذاری هنگفت جنرال موتورز برای تولید شورولت کورورت

 سرمایه گذاری هنگفت جنرال موتورز برای تولید شورولت کورورت

منبع پدال


نظرات

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (4 خرداد 1394 ساعت 18:28)

    واقعا یه امریکایی اصیله