1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شاسی فیبر کربنی برای TVR در آینده

شاسی فیبر کربنی برای TVR در آینده

5 بهمن 1394
  • 0

با اینکه هنوز در مورد احیای کامل خودروساز اسپورت بریتانیایی، TVR شک‌های زیادی وجود دارد، ولی این کمپانی در حال حاضر، اطلاعات جدیدی در مورد شاسی‌ فیبر کربنی مدل آینده خود منتشر کرده است. مطابق گفته TVR، خودروی جدید از یک ساختار سبک کمپوزیت فیبر کربنی با همکاری «گوردون موری» افسانه‌ای استفاده خواهد کرد. البته این مدل با تولید محدود، احتمالاً این شاشی فیبر کربنی را به عنوان یک آپشن عرضه می‌کند و یک شاسی معمولی‌تر در حالت استاندارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اولین اخبار مثبت از TVR در تابستان گذشته منتشر شد؛ زمانی که این خودروساز احیا شده، از جذب سرمایه‌گذاری برای ساخت TVR مدل ۲۰۱۷ خبر داده بود. در جدیدترین گزارش در رابطه با استفاده از فیبر کربن، TVR اعلام کرده که شرایط خودروی جدید را برای سرمایه‌گذاران ارسال کرده است.

TVR پس از رد و بدل شدن بین مالکیت‌های روسی و برنامه‌ریزی برای ساخت خودروهای شهری، یک‌بار دنیای اتومبیل را نیز به منظور ساخت توربین‌های بادی ترک کرد؛ تا اینکه یک تیم خوب هولدینگ، یک طراحی همراه با استفاده از یک موتور کاسورث V-8 را به مرحله نهایی رساند. قدرت این موتور از طریق یک گیربکس دستی به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. با توجه نظارت بر طراحی و مهندسی توسط «گوردون موری»، این امیدواری نسبت به یک محصول سطح بالا از TVR وجود دارد و احتمالاً در ماه‌های آینده، خبرهای بیشتری از احیای این خودروساز خواهیم شنید.

 شاسی فیبر کربنی برای TVR در آینده

 شاسی فیبر کربنی برای TVR در آینده

 شاسی فیبر کربنی برای TVR در آینده

منبع پدال


نظرات