1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین تصاویر از کادیلاک XT5

اولین تصاویر از کادیلاک XT5

9 تیر 1394
  • 2

کادیلاک به صورتی نرم در حال تغییر زبان طراحی خود و حرکت به سمت خودروهای اسپرت تر با طراحی جسورانه‌تر است. اولین محصول این تفکر، CT6 است که سدانی لوکس محسوب می‌شود. حتی حذف خوشه‌ها از لوگوی این شرکت نیز، حرکتی در جهت این تفکر محسوب می‌شود.

اکنون نخستین شاسی بلند کادیلاک با طراحی جدید و مدرن‌تر و به عنوان جایگزین و جانشین مدل SRX با کد XT5 در برنامه قرار گرفته است. نخستین تصویر از این خودرو در منهتن و خیابان‌های نیویورک منتشر شده است. خودرویی که البته به این زودی‌ها رنگ واقعی خیابان‌ها را نخواهد دید و باید تا سال 2017 برای آن منتظر ماند.

این شاسی بلند کوچک و در واقع کراس اوور از چراغ‌هایی به سبک CT6 برخوردار است. چراغ‌های عقب خاص آن و شیب ملایم سقف که به یک اسپویلر زیبا ختم شده و زیر سپری آلومینیومی و خروجی‌های اگزوز متوازی‌الاضلاع با هماهنگی و زیبایی، نمایی منحصر به فرد و دوست‌داشتنی را خلق کرده‌اند.

خطوط جانبی نیز به ایجاد نمایی پویا از این خودرو کمک می‌کنند. هرچند تاکنون اطلاعاتی از قوای محرکه و فنی این خودرو منتشر نشده اما پیش‌بینی یک نسخه اسپرت هیجان‌انگیز از سری V برای این مدل می‌توان بسیار خواستنی و دلپذیر باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این خودرو همچنان باید منتظر ماند.

 اولین تصاویر از کادیلاک XT5

 اولین تصاویر از کادیلاک XT5

منبع پدال


نظرات

  • حسین معمار حسین معمار (9 تیر 1394 ساعت 05:16)

    این طراحی ینی حفظ اصالت....

  • ادزیو ادزیو (9 تیر 1394 ساعت 02:13)

    میتونستن بهتر طراحیش کنن.