1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. یکی از زیباترین خودروهای شاسی بلند کادیلاک ، کادیلاک اسکالید (Cadillac Escalade )

یکی از زیباترین خودروهای شاسی بلند کادیلاک ، کادیلاک اسکالید (Cadillac Escalade )

7 اردیبهشت 1393
  • 3

تخصص خودرو سازان امریکایی اگر در ارائه خودروهای لوکس سدان نباشد ، قطعا در خودروهای SUV و همچنین خودروهای عضلانی که منحصر به این خودروسازان می باشد ، دارای مهارت و تبحر خاصی هستند .

Cadilac

Cadilac

Cadilac

Cadilac

این بار لوکس ترین برند امریکایی که تخصص بی نهایت بالایی در زمینه ساخت SUV های لوکس دارد ، یکی از بزرگترین ساخته های خود را روانه بازار نموده است . تولید این خودرو از بهار امسال در آرلینگتون تگزاس آغاز می شود و باید دید با رقبای آلمانی خویش چه در بازار امریکا و چه در بازارهای دیگر چکونه برخورد خواهد نمود .

Cadilac

Cadilac

Cadilac

Cadilac

طراحی کادیلاک همیشه با ابهت بوده و هست ، زیرا این برند مطرح سعی در لوکس سازی محصولاتش داشته و دارد و به همین دلیل همیشه سعی در انجام طراحی کاملا محافظه کارانه داشته و دارد ، البته این گفته در رابطه با طراحی های جدید کادیلاک و همچنین طراحی های جدید خودروهای سدان این برند کمی درست نبوده و همچنین در حال ایجاد تغییرات و ایجاد نسل جدیدی از طراحی در خودروهای خویش بوده و هست .

Cadilac

Cadilac

Cadilac

Cadilac

این خودرو دارای 2 مدل استاندارد و همچنین مدل ESV بوده که دارای طول بیشتری می باشد . البته این طول بیشتر در کل 20 اینچ بوده و همین مسئله این خودرو را تبدیل به یک گزینه برای شرکت های ساخت خودروهای ضد گلوله بوده ، زیرا به راحتی می توانند این خودرو را تبدیل به یک خودروی لوکس و ضد گلوله نمایند . البته این طول بیشتر تنها به دلیل این نبوده که این خودرو بدل به یک SUV ضد گلوله شود ، بلکه این افزایش طول برای ایجاد ردیف سوم به جهت جاگذاری یک ردیف صندلی بیشتر می باشد .

Cadilac

Cadilac

Cadilac

Cadilac

این خودرو با سیستم 2WD و 4WD با سیستم کنترل الکترونیکی ارائه میشود که این سیستم به پشتوانه موتور V8 و 6.2 لیتری قطعا می تواند یک خودروی نرم و پرقدرت باشد . توان خروجی این موتور 420 اسب بخار در دور موتور 5600 دور در دقیقه بوده و همچنین 623 نیوتن متر گشتاور خروجی به شما تقدیم می نماید تا از هر جاده و بزرگراهی به دل کوه و صحرا بروید و لذت داشتن یک خودروی رویایی SUV را با این خودرو تجربه نمایید .

Cadilac

Cadilac

Cadilac

Cadilac

در داخل خودرو، روکش‌های چرمی ، سیستم سرد کن و گرم کن صندلی‌های جلو و یک فرمان چرمی با طراحی زیبا و ارگونومیک وجود دارد . از سایر نکات برجسته‌ی داخل خودرو می توان به پنل داشبورد دیجیتال ، سیستم سرگرمی CUE و سیستم صوتی Bose اشاره کرد.

Cadilac

Cadilac

Cadilac

Cadilac

Cadilac

Cadilac

Cadilac

Cadilac

Cadilac



نظرات

  • مرجان مرجان (10 آذر 1395 ساعت 12:05)

    جذاااااب...

  • پارسا پارسا (9 آذر 1395 ساعت 14:26)

    عاشقشم

  • سویل دوست سویل دوست (18 مهر 1395 ساعت 15:00)

    عالی............
    فوق العادست...