1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کادیلاک اسکالید با کابین رؤیایی توسط لکسانی

کادیلاک اسکالید با کابین رؤیایی توسط لکسانی

17 شهریور 1393
  • 6

شاید تاکنون خودروهای اشرافی و لیموزینی که فضای داخلی بسیار جذاب، رؤیایی و سطح بالایی دارند و به صورت ویژه‌ای تدارک دیده شده‌اند را دیده باشد. لکسانی برای این کار و نشان دادن توانایی خود در ایجاد محیطی راحت، آرام و لوکس که همانند یک دفتر کاری به نظر برسد و برای ملاقات‌ها یا سفرهای تجاری مناسب باشد، کادیلاک اسکالید را انتخاب کرده است.

هرچه باشد این خودرو دارای محیطی بزرگ، قوای نیرومند و طراحی لوکس و امروزی است و ابایی از رفتن به مسیرهای متنوع و مختلف هم با آن نمی‌رود.

این خودرو توسط لکسانی (Lexani Motorcars) از یک SUV هفت نفره تبدیل به یک خودروی شش نفره با صندلی‌های مجزا شده است. در واقع فضای راننده و سرنشین جلو توسط دیواری از کابین سرنشینان پشت جدا شده است. بدین ترتیب در این فضا یک محیط خصوصی چهار نفره ایجاد شده است.

برای افزایش فضای بالای سر، ارتفاع سقف نیز افزایش یافته است. طراحی بیرونی خودرو دستخوش تغییرات اندکی شده و از پس شیشه‌های تیره رنگ آن مشخص نیست که درون آن چه تغییراتی داشته است. اما با ورود به کابین، با فضایی روشن، زیبا و رمانتیک مواجه می‌شوید. چرم طبیعی روی روکش صندلی‌های بسیار راحت و VIP آن کشیده شده که ساخته ایتالیاست و جالب اینکه این چرم از پوست گاوهای علفخوار تهیه گردیده است. چوب طبیعی و طلای 24 عیار نیز قسمت دیگری از روکش‌های کابین را تشکیل می‌دهند تا به کیفیت این فضای مجلل ایمان بیاورید.

یک نمایشگر بزرگ سه‌بعدی LED با کیفیت 4K نیز جلب توجه می‌کند. تازه باید انواع نمایشگرها، تابلوهای LED و لوازم دیجیتال پیشرفته را نیز در نظر داشته باشید. حتی در عوض شیشه‌های پنجره ثابت این مدل که برای امنیت بیشتر بدین فرم درآمده‌اند از دوربین و نمایشگر استفاده شده است.

قاعدتاً طیف وسیعی از امکانات و تجهیزات رفاهی نیز در این خودرو تعبیه شده‌اند. شاید مدل ضدگلوله این خودرو هم بتواند مورد استفاده مقامات سیاسی قرار گیرد. با این وجود قیمت این مجموعه مشخص نیست و احتمالاً باید با مراجعه حضوری و دیدن انواع پکیج‌ها سفارش خودروی نهایی را داد.

کادیلاک اسکالید-نمای کلی

کادیلاک اسکالید-نمای صندلی

س کادیلاک اسکالید-نمای صندلی

کادیلاک اسکالید-نمای داخل

کادیلاک اسکالید-نمای داخل

کادیلاک اسکالید-نمای داخل

کادیلاک اسکالید-نمای داخل



نظرات

  • علی علی (1 تیر 1395 ساعت 19:32)

    کسانی که میخوان باخرید ماشین خونه هم داشته باشن این ماشین مناسب ترینشه...

  • تنبور تنبور (17 شهریور 1393 ساعت 16:28)

    حرف نداره فقط تریم داخلی خیلی یک دست هست و تنوع رنگ نداره

  • میر بلوج میر بلوج (17 شهریور 1393 ساعت 13:39)

    قیمت واقعی این کادیلاک با ماشین چینی تولید یا همون مونتاژ داخل برابره . کاش ماشینو آزاد میکردین .. خودتون چینی سره هم میکنین میدین دست ملت . باور کنین این بیشتر از 150 م نیست اما گمرگ میخوره میشه 600 م . دزدی تئ روز روشن

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (17 شهریور 1393 ساعت 05:01)

    طراحی داخلی بسیار شیک و زیباست. شبیه هتل 5 ستارست

  • ادزیو ادزیو (17 شهریور 1393 ساعت 02:15)

    محشره

  • یوونتوس یوونتوس (17 شهریور 1393 ساعت 00:48)

    ببین دنیا داره چیکار میکنه اونوقت ما میریم لندمارک از چین وارد میکنیم.