1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. بیوک اکسل با طراحی به روز شده

بیوک اکسل با طراحی به روز شده

18 بهمن 1393
  • 1

بیوک، سدان اکسل GT را با طراحی به‌روز شده و تازه‌ای وارد بازار می‌کند. این خودرو که بازار چین را هدف قرار داده، بر مبنای اوپل آسترا ساخته می‌شود اما از طراحی لوکس‌تری برخوردار است.

از مواردی که در اکسل جدید مورد تجدیدنظر قرار گرفته‌اند، سیستم کلاچ دوگانه آن است که برای اولین بار در این خودرو استفاده می‌شود و نشان از توجه بیشتر به ویژگی‌های اسپرت در این خودرو است.

طراحی داخلی و خارجی این خودرو نیز با آرایشی جدید و زیباتر از گذشته همراه شده و نرم‌تر، موقرتر و دوست‌داشتنی‌تر شده است. سپرهای جلو و عقب و چراغ‌ها کاملاً تغییر کرده‌اند. گرچه طراحی جلوی آن می‌تواند خاص بیوک باشد اما در قسمت پشتی، چیز بدیعی دیده نمی‌شود.

طراحی داخلی بیوک اکسل نیز با محیطی دو رنگ تیره و روشن و یک نوار چوب مصنوعی و یک نمایشگر لمسی بزرگ، به‌روز شده است.

در بخش فنی، موتور چهار سیلندر 1.4 لیتری توربو با قدرت 140 اسب بخار نیروبخش این خودرو خواهد بود. این موتور با یک گیربکس پیشرفته هفت سرعته خودکار با کلاچ دوگانه DCT جفت می‌شود. البته یک موتور 1.5 لیتری با تنفس طبیعی نیز برای این خودرو قابل انتخاب خواهد بود که 113 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و با یک گیربکس شش سرعته خودکار جفت می‌شود. سیستم تعلیق در قسمت عقب نیز دچار بهینه‌سازی شده است.

قیمت این خودرو نسبت به مدل‌های قبلی بدون تغییر خواهد بود و این در حالی است که پیشرفت‌های آن نسبت به مدل‌های پیشین را نمی‌توان نادیده انگاشت.

 بیوک اکسل با طراحی به روز شده

 بیوک اکسل با طراحی به روز شده

 بیوک اکسل با طراحی به روز شده

 بیوک اکسل با طراحی به روز شده

 بیوک اکسل با طراحی به روز شده

منبع پدال


نظرات

  • آفرین آفرین (20 بهمن 1393 ساعت 09:59)

    بیوک هم از کارخانه های قدیمی دوباره سری تو سرها در آورده ، البته در جاهای دیگر دنیا هست در ایران فعلا نیست