1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شانس خوب بازدید کنندگان از موزه وِلت BMW

شانس خوب بازدید کنندگان از موزه وِلت BMW

6 آبان 1394
  • 0

موزه «ب‌ام‌و وِلت» به‌تازگی پذیرای بازدیدکننده بیست‌میلیونیم خود از زمان افتتاحش در ۸ سال پیش بوده است. به همین دلیل، ب‌ام‌و از دیتر رایتر (Dieter Reiter)، شهردار مونیخ برای خوشامدگویی به این مهمان ویژه دعوت کرده است.

بازدید کننده بیست‌میلیونیم، کریستوف والد (Christoph Wald) نام داشت که همراه با خانواده‌اش از آخن آلمان برای دیدار از موزه ب‌ام‌و ولت آمده بود. تمام چهار نفر اعضای خانواده «والد» وقتی مراسم آتشبازی و ویدیوهای تبریک از سراسر جهان را دیدند، بسیار شگفت‌زده شدند.

به‌علاوه، مارکو ویتمان (Marco Wittmann)، کسی که در حال حاضر عنوان قهرمانی ژرمن تورینگ کار مسترز یا DTM را به همراه خود دارد، به نیابت از ب‌ام‌و ولت، یک هدیه ویژه برای این مهمانان افتخاری داشت؛ کلیدهای یک ب‌ام‌و X1 جدید که آقای «والد» می‌تواند به مدت یک سال با آن رانندگی کند. مطمئناً این یک تجربه فراموش‌نشدنی برای «کریستوف والد»، همسرش «استفانی» و بچه‌هایش «الینا» و «فابیان» خواهد بود.

هلموت کیس (Helmut Käs)، رئیس ب‌ام‌و ولت در مورد این موزه می‌گوید:

ب‌ام‌و ولت دریچه‌‌ای به سوی گروه ب‌ام‌و است. بر این اساس، ما بسیار مفتخریم که تنها پس از ۸ سال، به ۲۰ میلیون بازدید کننده رسیده‌ایم. محبوبیت گسترده ما در آلمان و فراتر از آن، جاذبه گروه ب‌ام‌و و برندهای متعلق به آن را نشان می‌دهد.

«ب‌ام‌و ولت» بیشترین جاذبه گردشگری را در ایالت باواریای آلمان دارد؛ جایی که در سال ۲۰۱۴ تعداد بیش از ۳ میلیون بازدید کننده را داشته و به خاطر همین، یک رکورد جدید از خود به جای گذاشته است. حدود ۳۰ درصد از بازدیدکنندگان این موزه از خود آلمان هستند و این در حالی است که بیشتر مهمانان از خارج از کشور، از ایالات متحده گرفته تا آسیا و خاورمیانه، به اینجا می‌آیند. «دیتر رایتر»، شهردار مونیخ در این زمینه می‌گوید:

تنها در عرض چند سال، «ب‌ام‌و ولت» جایگاه ویژه‌ای در مونیخ پیدا کرده است. این مکان تبدیل به یکی از جاذبه‌های این شهر مدرن شده و یکی از عوامل موفقیت مونیخ به عنوان یک مقصد توریستی است.

 شانس خوب بازدید کنندگان از موزه وِلت BMW

 شانس خوب بازدید کنندگان از موزه وِلت BMW

منبع پدال


نظرات