1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. بی ام و X3 جدید با نسخه های هیبرید و M

بی ام و X3 جدید با نسخه های هیبرید و M

17 خرداد 1394
  • 1

به گزارش Motoring.com.au، مهندسان ب‌ام‌و کار بر روی نسل بعدی X1 را به پایان رسانده‌اند و در حال توسعه نسل جدید X3 هستند. نسل بعدی X3 با ساختار دیفرانسیل عقب جدیدی به‌عنوان محور طراحی کراس اوورها و سدان های سایز متوسط و فول سایز ب‌ام‌و ساخته می‌شود. این خودرو قرار است با دو تریم محبوب و جدید رونمایی شود.

این گزارش ادعا می‌کند که نسل بعدی X3 (که با کد G01 شناخته می‌شود) برای جذب مشتریان بیشتر با کیت M Power و عملکردی فوق‌العاده نیز تولید خواهد شد. اولین نسل X3 با کیت M با موتور 3 لیتری ب‌ام‌و تغذیه می‌شود. این موتور که قبلاً قدرت مدل‌های M3 و M4 را تأمین می‌کرد با شش سیلندر خطی، حداقل 425 اسب بخار نیرو و 550 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. البته به نظر می‌رسد که این موتور با گیربکس اتوماتیک جفت شود.

اما این مدل تنها تریم جدید این خودرو نیست و ب‌ام‌و مدلی هیبریدی نیز برای این خودرو در نظر گرفته است. این خودرو که موتوری چهار سیلندر و 2 لیتری توربوشارژ دارد همراه با یک موتور الکتریکی کوچک و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ارائه می‌شود. این پیشرانه که 328 اسب بخار نیرو تولید می‌کند در حالت تمام الکتریکی قادر است 48 کیلومتر را بدون ذره‌ای مصرف بنزین طی کند.

نسل جدید ب‌ام‌و X3 بعد از نمایشگاه پاریس و در ماه‌های پایانی سال آینده در اروپا رونمایی خواهد شد.

 بی ام و X3 جدید با نسخه های هیبرید و M

 بی ام و X3 جدید با نسخه های هیبرید و M

منبع پدال


نظرات

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (17 خرداد 1394 ساعت 04:43)

    چراغای جلوش خیلی با حالالن