1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از BMW M6 GT3

رونمایی از BMW M6 GT3

29 شهریور 1394
  • 0

کمپانی ب‌ام‌و سرانجام مدل توسعه یافته‌ی M6 GT3 را در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درآورد. با دیدن این مدل و بررسی اجمالی آن به خط‌مشی جدید این ابرخودروساز برای آینده‌ی مسابقات GT پی می‌بریم. این نسخه‌ی مسابقه‌ای از کوپه‌ی M6 از فصل 2016 در تیم‌های خصوصی متعددی به خدمت گرفته خواهد شد تا در مسابقات قهرمانی و انواع رویدادهای مسابقه‌ای حضور یابد. باید منتظر ماند و دید که آیا تلاش‌های بخش ورزشی ب‌ام‌و (به اصطلاح BMW Sports Trophy) ثمره‌ی خوبی برایش خواهد داشت یا نه؟

این هیولا جایگزین مدل Z4 GT3 خواهد شد که از سال 2010 در مسابقات مختلف شرکت کرده است. کمپانی ب‌ام‌و در مورد این ورزشکار گفته است که در ساخت آن به خوبی از تجربیات به‌دست آمده در آن زمان استفاده کرده‌ایم. در اینکه این مدل با Z4 GT3 تفاوت‌های اساسی دارند شکی نیست؛ چراکه این خودرو در بسیاری از ویژگی‌ها، تغییرها و پیشرفت‌های اساسی کرده است؛ به‌ویژه در بخش توانایی‌های رانندگی و جنبه‌ی اقتصادی آن.

قوای فنی این فرزند خوش‌اندام ب‌ام‌و از سری پیشرانه‌های توئین پاور توربوی M Power است؛ که البته بسته به نوع کلاس آن در مسابقات مختلف، قدرت آن را حتی تا 577 اسب بخار نیز افزایش داده‌اند که البته این نکته در مورد گشتاور هم صادق است و عددهای مختلفی را بسته به نوع مسابقات از این موتور بیرون می‌کشند که هنوز اعلام نشده‌اند. همچنین این قلدر باواریایی به لطف صندلی مشرف بر کنترلرها و همچنین فاصله محور طولانی، با شهامت به شما قول یک رانندگی بی‌نظیر در صحنه مسابقه را می‌دهد.

این ورزشکار به دلیل تجویز یک رژیم لاغری بسیار عالی از سوی ب‌ام‌و، دارای حداکثر وزنی معادل 1300 کیلوگرم است. همچنین گیربکس مسابقه‌ای 6 سرعته ترتیبی یا سکوئنشئال ب‌ام‌و وظیفه‌ی انتقال قوای درونی را به چرخ‌ها دارند. همچنین کیت آئرودینامیک این خودرو در تونل باد مخصوص ب‌ام‌و بهینه‌سازی شده است تا یک حضور همه‌جانبه را از سوی این مدل در رقابت‌ها شاهد باشیم.

ضمناً این فرزند دوپینگ شده‌ی ب‌ام‌و، به لطف طول محور زیادش، به شما نوید ارائه‌ی یک هندلینگ مثال‌زدنی را در مقایسه‌ی با برادر کوچک‌تر خود Z4 GT3 می‌دهد.

این ورزشکار خوش‌اندامی که در حال حاضر پیش روی ماست، عصاره‌ی غنی‌شده‌ای از آزمایش‌های متعدد و گوناگون ب‌ام‌و در طی سال 2015 است که اجازه می‌دهد رانندگان وظیفه‌ی مهم خود را در رابطه با پایه‌ی راه‌اندازی یک GT نو و یک رقیب سرسخت مسابقه‌ای جدید به خوبی انجام دهند. مسابقه دهنده‌ی جدید ب‌ام‌و در حال حاضر تحت یک دقیق سازی نهایی قرار گرفته تا خود را پیش از آغاز اولین مسابقه در سال جدید آماده کند.

 رونمایی از BMW M6 GT3

 رونمایی از BMW M6 GT3

 رونمایی از BMW M6 GT3

 رونمایی از BMW M6 GT3

 رونمایی از BMW M6 GT3

 رونمایی از BMW M6 GT3

 رونمایی از BMW M6 GT3

 رونمایی از BMW M6 GT3

 رونمایی از BMW M6 GT3

 رونمایی از BMW M6 GT3

 رونمایی از BMW M6 GT3

 رونمایی از BMW M6 GT3

منبع پدال


نظرات