1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ب ام و سری 8 با طراحی مفهومی گرن لوسو

ب ام و سری 8 با طراحی مفهومی گرن لوسو

30 مهر 1394
  • 0

ب ام و با نمایش کانسپت گرن لوسو، گوشه چشمی به آینده محصولات خود داشت. بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت که المان‌های طراحی این مدل را در طراحی نسل جدید خودروهای لوکس و اسپرت این شرکت نیز شاهد باشیم. اما شاید نزدیک‌ترین خودرو به خودروی مفهومی گرن لوسو، مدل کاملاً جدید سری 8 باشد که پیش از این رندرهایی از آن را دیده بودیم.

طبق سنت نام‌گذاری مدل‌های BMW این خودرو باید همان سری 7 با همان ویژگی‌های فنی اما به شکل و فرم کوپه باشد. در واقع، سری 8 یک مدل ویژه از سری 7 محسوب می‌شود که ستون C آن اصلاح شده و درب‌های عقب نیز محو شده‌اند.

مدل گرن لوسوی کانسپت در سال 2013 توسط پینین فارینا برای BMW طراحی شده بود. با این وجود طراحی سری 8 باید معتدل‌تر بوده و از المان‌های افراطی و رادیکال فاصله بگیرد. به همین دلیل است که در طراحی مدل‌های رندر شده ما شاهد چراغ‌ها و سپرهای متعارف‌تری هستیم.

در آن سوی میدان، مرسدس کلاس اس کوپه قرار می‌گیرد که با وجود طراحی بسیار زیبا و مدرن و ویژگی‌های منحصر به فرد تاکنون در این کلاس بدون رقیبی جدی در حال تاخت و تاز بوده است. بنابراین کار ب ام و برای رقابت با چنین محصول ممتازی دشوار خواهد بود. از سویی آئودی نیز قرار است مدل ممتاز A8 خود را در یک فرم کوپه نیز ارائه نماید تا بدین ترتیب، سه گانه آلمانی‌ها در این کلاس نیز تکمیل گردد.

 ب ام و سری 8 با طراحی مفهومی گرن لوسو

 ب ام و سری 8 با طراحی مفهومی گرن لوسو

منبع پدال


نظرات