1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر جاسوسی جدید از ب‌ام‌و سری 6 GT

تصاویر جاسوسی جدید از ب‌ام‌و سری 6 GT

28 آبان 1395
  • 0

ب‌ام‌و در تلاش برای ساده‌تر کردن محصولات گیج‌کنندهٔ خود (که البته ممکن است ما را بیشتر گیج کند)، قصد دارد مدل فعلی سری 5 گرن توریزمو را با نمونهٔ بزرگ‌تر و بهتری بنام سری 6 گرن توریزمو جایگزین کند. قبلاً از نمونه‌های در حال آزمایش خودرو تصاویری جاسوسی منتشر شده بود اما حالا تصاویر جاسوسی جدیدی از آن منتشر شده که باکیفیت‌تر از قبل هستند؛ اما مشکل اینجا است که هنوز هم جزئیات بسیار کمی از سری 6 گرن توریزمو مشخص است. انتظار می‌رود تا سال 2018 ب‌ام‌و همچنان سری 6 گرن توریزمو را در جاده‌های عمومی آلمان آزمایش کند.

 تصاویر جاسوسی جدیدی از ب‌ام‌و سری 6 گرن توریزمو

در قسمت جلو ب‌ام‌و امضای طراحی خود را حفظ کرده است اما در عقب شاهد صندوق بار بزرگ‌تری هستیم که حتی با وجود استتار هم بلافاصله قابل‌تشخیص است. این خودرو طراحی مخروطی شکل بیشتری خواهد داشت اما به نظر می‌رسد ارتفاع آن کمتر شده و مانند سری 5 گرن توریزمو خط سقف صافی خواهد داشت.

 تصاویر جاسوسی جدیدی از ب‌ام‌و سری 6 گرن توریزمو

سری 6 گرن توریزمو بر روی پلت‌فرم جدید CLAR ساخته می‌شود یعنی همان پلت‌فرمی که سری 7 جدید بر اساس آن ساخته شده است. انتظار می‌رود سری 6 گرن توریزمو 100 کیلوگرم وزن کمتری نسبت به مدل پیشین داشته باشد و طیف وسیعی از موتورهای جدید برای آن ارائه گردد. این خودرو در اروپا در مدل‌های 620d و 640d برای موتورهای دیزل و 630i و 640i برای مدل‌های بنزینی ارائه خواهد شد؛ اما در آمریکای شمالی انتظار می‌رود در ابتدا تنها مدل 640i XDrive عرضه گردد اما به‌زودی مدل‌های دیگری هم ارائه خواهد شد. همچنین شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد امکان ساخت مدل 630e پلاگین‌هیبریدی هم وجود دارد.

 تصاویر جاسوسی جدیدی از ب‌ام‌و سری 6 گرن توریزمو

در داخل، ارائهٔ فضای داخلی پیشرفته‌تری شبیه به سری 7 انتظار می‌رود. هرچند که در حال حاضر فقط قسمت کوچکی از فضای داخلی سری 6 گرن توریزمو را دیده‌ایم. ویژگی‌هایی مانند سیستم iDrive هم همچنان در این خودرو وجود خواهد داشت. هیچ صحبتی مبنی بر زمان رونمایی رسمی سری 6 گرن توریزموی جدید از سوی ب‌ام‌و مطرح نشده است اما انتظار داریم فروش آن با مدل 2018 آغاز گردد.

 تصاویر جاسوسی جدیدی از ب‌ام‌و سری 6 گرن توریزمو

منبع:پدال



نظرات