1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. محصول مشترک پژو و بولور

محصول مشترک پژو و بولور

6 تیر 1394
  • 1

کنسرسیوم پژو سیتروئن با همکاری شرکت بولوری قصد تولید خودرویی روباز و هیبریدی با نام Bollore BlueSummer را دارد که بی‌شباهت به محصولات جیپ نیست. این خودروی روباز 4 نفره قرار است در ماه سپتامبر امسال در تأسیسات پژو واقع در شهر رن فرانسه تولید گردد. برمبنای طرح پژو قرار است این کارخانه روزانه 15 دستگاه و سالانه تا 3500 دستگاه از این مدل خاص بسازد که نشان از سفارشی بودن خودرو دارد. قرار است این خودرو از طریق شبکه نمایندگی و فروش PSA به فروش رود. از آنجا که این خودرو برقی و 4 نفره است می‌تواند حداکثر مسافتی معادل 200 کیلومتر در شهر و 100 کیلومتر در جاده را با سرعت‌های بالا و با یک بار شارژ بپیماید.

ممکن است به‌زودی تولید خودروی آبی پژو از تأسیسات پینین فارینا در تورین به تأسیسات دیپیه رنو در شمال فرانسه منتقل گردد. این مدل که به یک موتور 50 کیلوواتی و یک باتری 30 کیلوواتی مجهز است، می‌تواند Bluecar را در 6.3 ثانیه به سرعت 60 کیلومتر و درنهایت به 120 کیلومتر در ساعت برساند.

یکی از برنامه‌های گروه صنعتی PSA توسعه خودروهای الکتریکی است و در این راه با شرکت بولوری همکاری گسترده‌ای را آغاز نموده و در آینده نزدیک قرار است سرمایه‌گذاری‌های متعددی در اروپا و سرتاسر جهان در این راستا انجام دهد.

 محصول مشترک پژو و بولور

 محصول مشترک پژو و بولور

منبع پدال


نظرات

  • سجاد خودرو سجاد خودرو (6 تیر 1394 ساعت 08:35)

    بیشتر شباهت به ماشین مخصوص بازی گلف میده