1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. 10 شاسی بلند 7 نفره برتر سال 2018

10 شاسی بلند 7 نفره برتر سال 2018

1 اسفند 1396
  • 3

انصافاً باید گفت بازار شاسی‌بلند‌ها داغ است و مشتریان اقبال خوبی به مدل‌های مختلف خودروهای شاسی‌بلند موجود در بازار نشان می‌دهند، این امر باعث شده تا بزرگان خودروسازی نیز سبد کالای شاسی‌بلند‌های خود را پُرتر از همیشه در اختیار مشتریان قرار دهند.

در بین تمامی مدل‌های مختلف شاسی‌بلند‌ها، خودروهای شاسی‌بلندی که ۳ ردیف صندلی دارند به عنوان خودرویی تمام‌عیار برای استفاده خانواده‌ها و مصارف کاری به‌حساب می‌آیند. به همین دلیل خالی از لطف نیست اگر در ادامه با هم به بهترین‌ شاسی‌بلند‌های ۲۰۱۸ با ۳ ردیف صندلی نگاهی داشته باشیم.

سانتافه ۲۰۱۸ Fe

ده شاسی بلند 7 نفره برتر سال 2018

مدل‌های مختلف سانتافه طرفداران زیادی دارند، سانتافه ۲۰۱۸ Fe نیز به عنوان یکی از کاربردی‌ترین شاسی‌بلند‌های متوسط در بازار شناخته می‌شود، این خودرو امنیت خوبی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد و در سانتافه ۲۰۱۸ Fe شاهد حضور یک موتور ۳.۳ لیتری از نوع V6 هستیم، این موتور شتاب و قدرت کافی را برای رانندگی در حالت‌های مختلف فراهم می‌کند.

۷ سرنشین در ۳ ردیف صندلی‌های سانتافه ۲۰۱۸ Fe جای می‌گیرند و ویژگی‌هایی مانند دوربین پشت، سیستم اینفوتیمنت با صفحه‌لمسی ۷ اینچی، بلوتوث، اندروید آتو و اپل‌ کار‌پلی و رادیوی ماهواره‌ای را در این خودروی شاسی‌بلند شاهد هستیم. ناگفته نماند که دست‌‌ مالک خودرو در قرار دادن لوازم در صندوق عقب سانتافه ۲۰۱۸ Fe مانند سایر خودروهای رقیب باز نیست.

شورولت تراورس ۲۰۱۸

ده شاسی بلند 7 نفره برتر سال 2018

در مدل ۲۰۱۸ شورولت تراورس با شاسی‌بلندی متوسط طرف هستیم که به لحاظ طراحی تغییرات زیادی را نسبت به مدل قبلی خود داشته است. در این خودرو شاهد حضور موتور ۳.۶ لیتری از نوع V6 هستیم و رانندگی شورولت تراورس ۲۰۱۸ بسیار دلچسب است.

این خودرو به راحتی ۷ یا ۸ سرنشین را در خود جای داده و در بین سایر رقبا بیشترین فضا را در قسمت صندوق عقب در اختیار مالک خودرو قرار می‌دهد، ۶ پورت USB، سیستم اینفوتیمنت ۷ اینچی با صفحه‌لمسی، دوربین پشت، اپل کارپلی و اندروید آتو و وای‌فای داخلی را می‌توان از دیگر ویژگی‌های برتر شورولت تراورس ۲۰۱۸ دانست.

بیوک انکلیو ۲۰۱۸

ده شاسی بلند 7 نفره برتر سال 2018

بیوک برای نسخه ۲۰۱۸ شاسی‌بلند انکلیو طرحی نو در انداخت و با خودرویی کاملاً جدید و نوآور طرف هستیم. تجهیزات داخل بیوک انکلیو ۲۰۱۸ نیز کیفیت بالایی دارد و مدل استاندارد این خودرو از یک موتور ۳.۶ لیتری از نوع V6 بهره گرفته است. گفته می‌شود که این شاسی‌بلند خوش‌ قد‌وبالا بالانس و هندلینگ بسیار خوبی دارد.

تعداد ۷ سرنشین به راحتی در بیوک انکلیو ۲۰۱۸ جای میگیرند و صندوق عقب این خودرو فضای قابل توجهی را برای قرار دادن لوازم‌ در اختیار مالک خودرو قرار می‌دهد. سیستم اینفوتیمنت با صفحه‌لمسی ۸ اینچی در کنار پشتیبانی از اندروید آتو و اپل کارپلی به همراه وای‌فای داخلی را می‌توان از ویژگی‌های برتر بیوک انکلیو ۲۰۱۸ دانست.

شورولت تاهو ۲۰۱۸

ده شاسی بلند 7 نفره برتر سال 2018

اگر به دنبال یک شاسی‌بلند بزرگ و خانوادگی می‌گردید به احتمال زیاد شورولت تاهو ۲۰۱۸ بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این خودرو به راحتی ۹ سرنشین را در خود جای می‌دهد و فضای بسیار زیادی برای گذاشتن لوازم دارد. مدل استاندارد این خودرو از یک موتور قدرتمند ۵.۳ لیتری از نوع V8 بهره گرفته است و رانندگی با شورولت تاهو ۲۰۱۸ بسیار دلنشین است.

ویژگی‌هایی مانند سیستم اینفوتیمنت با صفحه‌لمسی ۸ اینچی، دوربین پشت، تعبیه شدن سنسورهای پارک خودرو در عقب، پشتیبانی از اندروید آتو و اپل کارپلی، وای‌فای داخلی و ریموت استارت را می‌توان از نکات بارز تاهو ۲۰۱۸ دانست.

هوندای پایلوت ۲۰۱۷

ده شاسی بلند 7 نفره برتر سال 2018

در این قسمت نیز با شاسی‌بلندی جادار و شیک برای خانواده‌ها طرف هستیم که صندلی‌های داخل خودرو در مدل‌های مختلفی چیده می‌شود تا فضای بیشتری در اختیار سرنشینان باشد. این خودرو امکانات امنیتی بسیار خوبی دارد و از یک موتور ۶.۵ لیتری V6 بهره گرفته است.

هوندای پایلوت ۲۰۱۷ تعداد ۷ سرنشین را در خود جای می‌دهد و دوربین پشت با زوایای مختلف، بلوتوث و پشتیبانی از اندروید آتو و اپل کارپلی را می‌توان از ویژگی‌های برتر پایلوت ۲۰۱۷ دانست. لازم به ذکر است که در این خودرو خبری از سیستم اینفوتیمنت نیست.

مزدا سی‌ایکس ۹ مدل ۲۰۱۸

ده شاسی بلند 7 نفره برتر سال 2018

اگر به دنبال شاسی‌بلند متوسطی هستید که خوش‌فرمان باشد و هندلینگ خوبی در جاده ارائه دهد باید بگوییم مزدا سی‌ایکس ۹ مدل ۲۰۱۸ گزینه مناسبی برای شما است. یک موتور ۲.۵ لیتری توربوشارژ با چهار سیلندر در این شاسی‌بلند زیبا حضور پیدا کرده است و به لطف این موتور با شاسی‌بلندی چالاک و سریع طرف هستیم.

تعداد ۷ سرنشین در مزدا سی‌ایکس ۹ جای می‌گیرند و کابین این خودرو تجهیزاتی شیک و لاکچری دارد. دوربین پشت به همراه مانیتور نقاط کور و ترمز اضطراری خودکار را در کنار سیستم اینفوتیمنت با صفحه‌لمسی ۷ اینچی را می‌توان از ویژگی‌های بارز مزدا سی‌ایکس ۹ مدل ۲۰۱۸ دانست.

تویوتا هایلندر 2018

ده شاسی بلند 7 نفره برتر سال 2018

تویوتا توانسته‌ است هایلندر را به یکی از شناخته‌ شده‌ترین شاسی‌بلند‌های متوسط بازار تبدیل کند، دو نوع موتور چهار سیلندر یا V6 را می‌توان در هایلندر ۲۰۱۸ انتخاب کرد و ممکن است این خودرو نسبت به سایر همقطاران خود قیمت بیشتری داشته باشد اما با توجه به امکانات حاضر در هایلندر ۲۰۱۸، گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت است.

تجهیزات داخل کابین هایلندر ۲۰۱۸ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و این خودرو ۸ سرنشین را به راحتی در کنار هم جای می‌دهد. سیستم اینفوتیمنت با صفحه‌لمسی ۶.۱ اینچی، بلوتوث، دوربین پشت و امکانات هوشمند ایمنی مانند تشخیص عابر پیاده، هشدار در صورت خروج از لاین و ترمز اضطراری خودکار را می‌توان از ویژگی‌های بارز هایلندر ۲۰۱۸ دانست.

کیا سورنتو ۲۰۱۸

ده شاسی بلند 7 نفره برتر سال 2018

با یکی از خوش‌قیمت‌ترین شاسی‌بلند‌های متوسط طرف هستیم که راحتی و امنیت را برای سرنشینان به ارمغان آورده است. این خودرو گزینه مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت به‌حساب می‌آید و با دو مدل مختلف موتور راهی بازار شده است.

فولکس‌واگن اطلس ۲۰۱۸

ده شاسی بلند 7 نفره برتر سال 2018

نسخه استاندارد کیا سورنتو ۲۰۱۸ تنها ۵ سرنشین را در خود جای می‌دهد اما مدل LX این خودرو به راحتی برای ۷ سرنشین جا دارد. امکاناتی نظیر دوربین پشت، بلوتوث و رادیوی ماهواره‌ای را می‌توان از ویژگی‌های بارز کیا سورنتو ۲۰۱۸ دانست.

این شاسی‌بلند متوسط فضای زیادی را در داخل کابین در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد و در داخل این خودرو از تجهیزات شیک و لاکچری استفاده شده است. انتخاب‌های موتور ۲.۰ لیتری توربو شارژ با چهار سیلندر یا موتور ۳.۶ لیتری از نوع V6 پیش روی خریداران این خودرو قرار گرفته است.

در نسخه پایه این خودرو به راحتی ۷ سرنشین جا می‌گیرند و در این خودرو شاهد فضای قابل قبولی برای قرار دادن لوازم هستیم. دوربین پشت، بلوتوث و سیستم اینفوتیمنت با صفحه‌لمسی ۶.۵ اینچی را می‌توان از ویژگی‌های بارز اطلس ۲۰۱۸ دانست.

فورد اکسپدیشن ۲۰۱۸

ده شاسی بلند 7 نفره برتر سال 2018

فورد در نسخه ۲۰۱۸ شاسی‌بلند اکسپدیشن خود حسابی دستی بر سروروی این خودرو کشیده است و با خودرویی طرف هستیم که انتخابی ایده‌آل برای خانواده‌هاست. اکسپدیشن ۲۰۱۸ ظاهری نیرومند و جذاب دارد و در این خودرو موتور دوقولوی توربو شارژ V6 را شاهد هستیم.

در این خودرو به راحتی ۸ سرنشین جای می‌گیرند و اکسپدیشن ۲۰۱۸ برای قرار دادن لوازم نیز به اندازه کافی جا دارد. انصافاً باید اعتراف کرد این شاسی‌بلند بزرگ فورد به لحاظ امکانات داخلی نیز از بهترین تجهیزات تراز اول دنیا بهره گرفته است و ویژگی‌هایی مانند دوربین عقب، چهار پورت USB و سیستم اینفوتیمنت با قابلبت اتصال بلوتوث و تشخیص فرمان‌های صوتی را در این خودرو شاهد هستیم.



نظرات

  • Mohammadrst Mohammadrst (9 تیر 1397 ساعت 10:34)

    میتسوبیشی اوتلندر چی پس؟؟؟

  • بهزاد بهزاد (2 اسفند 1396 ساعت 09:47)

    سلام میشه به خودرو های که دسترسی داریم بیشتر توجه کنید . فعلا که به خودرو ها آمریکایی و بعضی از سازندگان دیگر دسترسی نداریم پس لوزم نداره تفاوت اینها بدانیم حرص بخوریم . لطفا از این خودرو درجه 4 یا 5 چینی . مثل ساونا .. چری . دانگ فانگ . هایما . ام وی ام را کامل به این مردم بشناسانید

  • Sepehr Sepehr (1 اسفند 1396 ساعت 10:19)

    mvm نبود حال نداد به من