1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. برترین خودروهای پلیس در جهان

برترین خودروهای پلیس در جهان

10 دی 1394
  • 0

بر خلاف برخی خودروهای پلیس گران قیمت که تنها جنبه نمایشی دارند، پلیس ایتالیا از سوپر اسپرت های خود در دنیای واقعی استفاده می کند.

برای تعقیب مجرمان و انجام وظایف مختلف که سرعت عاملی کلیدی در آنها محسوب می شود و چه برای جلب توجه و صرف هزینه های هنگفت، برخی ماموران پلیس خودروهایی منحصر به فرد را برای گشتزنی در خیابان ها و بزرگراه ها در اختیار دارند که تنها در پارکینگ افراد ثروتمند مشاهده می شوند. در لاپلاس با برخی از این مجریان قانون ویژه بیشتر آشنا می شویم.

لامبورگینی گایاردو – قیمت: ۲۴۸ هزار دلار

 برترین خودروهای پلیس در جهان

در سال ۲۰۰۴، شرکت لامبورگینی چندین خودرو گایاردو سفارشی سازی شده را در اختیار نیروی پلیس ایتالیا قرار داد. با توجه به بیشینه سرعت ۱۹۲ مایل در ساعت (۳۰۹ کیلومتر در ساعت) پلیس ایتالیا نیازی چندانی به درخواست بالگرد برای تعقیب خودروهای اسپرت احساس نمی کرد.

لامبورگینی هوراکان – قیمت: ۲۵۰ هزار دلار

 برترین خودروهای پلیس در جهان

پس از توقف تولید لامبورگینی گایاردو از لامبورگینی هوراکان به مجریان قانون بوده است.با بیشینه سرعت ۲۰۰ مایل در ساعت (۳۲۲ کیلومتر در ساعت)، لامبورگینی هوراکان از کارایی بالایی در این قبیل شرایط اضطراری برخوردار است.

لامبورگینی اونتادور – قیمت: ۴۵۰ هزار دلار

 برترین خودروهای پلیس در جهان

یکی دیگر از خودروهای لوکس و سوپراسپرت پلیس دبی لامبورگینی اونتادور است. این هیولای ایتالیایی به پیشرانه ۱۲ سیلندر خورجینی که توانایی تولید ۶۹۰ اسب بخار نیرو را دارد مجهز شده و طی ۲٫۹ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت می رساند. بیشینه سرعت لامبورگینی اونتادور برابر با ۲۱۷ مایل در ساعت (۳۵۰ کیلومتر در ساعت) است.

آئودی R8 GTR – قیمت: ۵۰۰ هزار دلار

 برترین خودروهای پلیس در جهان

آئودی R8 GTR محصول متخصصان تیونیگ در مرکز ابت (ABT) است. پیشرانه ۵٫۲ لیتری ۱۰ سیلندر خورجینی با توانایی تولید ۶۱۲ اسب بخار نیرو اشاره کرد. آئودی R8 GTR تنها طی ۳٫۲ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت می رساند.

بوگاتی ویرون – قیمت: ۱٫۶ میلیون دلار

 برترین خودروهای پلیس در جهان

نیروی پلیس دوبی یکی از سریع‌ترین خودروهای جهان را در ناوگان خودروهای منحصر به فرد خود دارد.

بوگاتی ویرون توانایی دستیابی به بیشینه سرعت بیش از ۲۵۰ مایل در ساعت (بیش از ۴۰۰ کیلومتر در ساعت) را دارد. شتاب اولیه این خودرو برابر با ۲٫۴۶ ثانیه است.



نظرات