1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. بی‌نظیرترین خودروها با قیمت زیر 20 هزار دلار

بی‌نظیرترین خودروها با قیمت زیر 20 هزار دلار

21 خرداد 1394
  • 5

در خارج از ایران، قیمت خودروها، سالانه با افت زیادی همراه است. به همین دلیل، امکان خرید بهترین خودروهای کارکرده با قیمتی بسیار مناسب وجود دارد.

یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید و فروش خودروهای دست دوم، سایت eBay است. این خرده‌فروشی و حراجی آنلاین، فرصتی برای یافتن بهترین پیشنهادات ارزان قیمت خودرویی فراهم می‌سازد.

در این بررسی به سراغ خودروهایی رفتیم که با قیمت زیر 20 هزار دلار می‌توان آنا را ابتیاع کرد. بهترین این خودروها، نمونه‌هایی باورنکردنی می‌باشند.

در این لیست 10 تایی که آماده شده، شما خودروهایی را می‌بینید که هرگز نسخه نوی انها را نمی‌توان با چند برابر این قیمت نیز پیدا کرد.

درحالی‌که 20 هزار دلار در دنیای امروز، رقمی است که می‌توان برای خرید یک هیوندای سوناتا یا فولکس گلف پرداخت کرد، یک خودروی لوکس یا اسپرت کارکرده نیز می‌تواند انتخاب جایگزینی شگفت‌آور باشد. به نظر نمی‌رسد که یک آئودی A8 یا مرسدس کلاس اس و ب ام و سری 7 چیزی کمتر از یک خودروی متوسط امروزی داشته باشند. حتی اگر عمری ده ساله یا بیشتر داشته باشند.

تنها نکته‌ای که باقی می‌ماند، این است که چنین خودروهایی ممکن است هزینه نگهداری، مالیات و نقل و انتقال بیشتری داشته باشند.

10. فولکس فیتون مدل 2004

چه کسی فکر می‌کرد که فولکس هم بتواند با خودروهای طراز اولی چون مرسدس کلاس اس و ب ام و سری 7 رقابت کند؟ با وجود کیفیتی در سطح بنتلی، طراحی مشابه پاسات ارزان قیمت بزرگ‌ترین صدمه برای این خودرو می‌باشد. با این وجود این مدل لوکس، نتوانست انتظارهای فولکس را برآورده سازد و همچنان خودرویی ناشناخته و بدون محبوبیت در این کلاس است. این کاملاً طبیعی است که فروش نسخه‌های کارکرده آن نیز کمی دشوار باشد و افت قیمتی وحشتناک داشته باشد.

 بی‌نظیرترین خودروها با قیمت زیر 20 هزار دلار

9. نیسان اسکای لاین GT-R مدل 1989

به‌عنوان یک خودروی اسپرت هیجان‌انگیز و جد GT-R های کنونی، این مدل کوپه اسکای لاین با موتور شش سیل‌اند خطی خود، انتخاب بدی به نظر نمی‌رسد. مخصوصاً اگر قصد مسابقه داشته باشید یا اهل تیون خودرو باشید.

 بی‌نظیرترین خودروها با قیمت زیر 20 هزار دلار

8. مرسدس بنز اس کلاس کوپه S500 مدل 1994

این مرسدس کلاس اس کوپه خوش‌تیپ و مجلل می‌تواند مظهر این باشد که صاحب آن شخص پولدار و راحت‌طلبی است. قاعدتاً این خودروی مدل 1994 با موتور 8 سیلندر دقیق و پر قدرت خود و امکانات رفاهی و ایمنی، چیزی از خودروهای لوکس متوسط امروزی کم ندارد. این نسخه با کارکردی حدود 100 هزار کیلومتر، از یک مالک ثروتمند قبلی به یک مالک جویای لذت منتقل خواهد شد.

 بی‌نظیرترین خودروها با قیمت زیر 20 هزار دلار

7. سه چرخه یاماها Tri-Moto Trikes همراه با ون داج اسپرینتر

این هم یک پیشنهاد عجیب برای کسانی که به دنبال ایده یکی بخر دوتا ببر هستند. این ایده جالبی است که بتوانید موتور سه چرخ یاماهای مدل 1985 خود را در پشت این ون اسپرینتر قرار دهید و هر دو را تصاحب کنید. بدین ترتیب می‌توانید به یک سفر ماجراجویانه تفریحی نیز بروید و موتورسواری کنید.

 بی‌نظیرترین خودروها با قیمت زیر 20 هزار دلار

6. ولوو P1800ES

در نگاه نخست پرداخت رقمی بیش از 500 دلار برای یک خودروی ولوو مدل 1973، دیوانگی به نظر می‌رسد اما این نسخه و مدل یکی از بهترین خودروهای ولوو و رقیبی برای جگوار E تایپ بوده و به عنوان یک خودروی کلکسیونی ارزشمند، می‌تواند مورد توجه واقع شود.

 بی‌نظیرترین خودروها با قیمت زیر 20 هزار دلار

5. آئودی S6 مدل 2005

بیایید از انتخاب‌های فانتزی فاصله بگیریم و خودروهای کاربردی‌تری را نیز انتخاب کنیم. این خودروی اسپرت سدان آلمانی، چیزی بسیار فراتر از نسخه اسپرت A6 است و اگر درب کاپوت آن را بالا بزنید یک موتور V10 ساخت لامبورگینی را در آنجا می‌بینید. خوب یک کارایی مناسب برای این خودرو پیدا کردیم. سرقت از بانک و فرار از دست پلیس!

 بی‌نظیرترین خودروها با قیمت زیر 20 هزار دلار

4. ب ام و 540i ام اسپرت مدل 2003

ب ام و E39 540i یکی از بهترین خودروهایی است که تاکنون ساخته شده و ارزش واقعی خود را حفظ کرده است. گرچه نمی‌توان آن را با M5 مقایسه کرد اما تقریباً در کارایی و استفاده روزانه از این خودرو نیز بهتر است. در حالی که هزینه نگهداری آن نسبت به برادر اسپرت تر خود، هزاران دلار کمتر است.

 بی‌نظیرترین خودروها با قیمت زیر 20 هزار دلار

3. مرسدس بنز S550 مدل 2007

اگر می‌خواهید تجربه خالصی از یک رانندگی با خودروی ممتاز و واقعاً لوکس داشته باشید، چاره‌ای ندارید مگر اینکه مرسدس بنز کلاس اس را انتخاب کنید. در حالی که یک نسخه صفر کیلومتر این خودرو بیش از 100 هزار دلار قیمت دارد، این مدل 2007 آن با همه ابزارهای مدرن نظیر ناوبری و کروز کنترل را می‌توان با قیمت حدود 20 هزار دلار خرید.

 بی‌نظیرترین خودروها با قیمت زیر 20 هزار دلار

2. مرسدس کلاس E500

این سدان اسپرت با تیونینگ ویژه AMG برای لذت توأمان سواری و راحتی می‌تواند انتخابی خاص باشد. با وجودی که مدل آن از پیشنهاد بالایی، کمی قدیمی‌تر است، در عوض هیجان رانندگی بیشتری هم دارد. بعلاوه مقداری از دلارهایتان برای شما باقی می‌مانند.

 بی‌نظیرترین خودروها با قیمت زیر 20 هزار دلار

1. رولز رویس سیلور اسپریت

احتمالاً انتظار دیدن یک رولز رویس با این قیمت ناچیز را نداشتید. قاعدتاً هیچ خودروی اشرافی بهتر از یک رولز رویس دست‌ساز را نخواهید یافت. در واقع این یک خودروی هنری و صنایع دستی با تعلیق هیدرولیکی بسیار راحت و البته پیچیده است. خوب اگر از پس مالیان این خودروی سوپر لوکس برمی‌آید و نمایندگی آن نیز زیاد از شما دور نیست، می‌توانید با خرید آن به قیمت یک هیوندای سوناتا، کلاس و فیگور اشرافی به خود بگیرید.

 بی‌نظیرترین خودروها با قیمت زیر 20 هزار دلار

منبع پدال


نظرات

  • علی فلاحت علی فلاحت (22 خرداد 1394 ساعت 17:28)

    ای خدا از این هم محروم هستیم من حتما یا آئودی یا بنز رو انتخاب می کردم ولی در مورد موتور آئودی باید بگم که موتور لامبورگینی رو آئودی تولید کرده نه موتور آئودی رو لامبورگینی
    به هر حال متاسفانه از اینها هم محروم هستیم

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (21 خرداد 1394 ساعت 17:10)

    بنز s رو که دیدم باورم نمیشد یه همچین قیمتی داشته باشه

  • پریسان پریسان (21 خرداد 1394 ساعت 10:01)

    کاربرد آئودی S6 رو خوب اومدین.خخخخخخخخخخخخ...سرقت از بانک و فرار از دست پلیس.خیلی باحال بود

    اسکالید اسکالید (22 خرداد 1394 ساعت 12:38)

    بی درنگ یاد فیلم رونین افتادم...

  • حسین معمار حسین معمار (21 خرداد 1394 ساعت 05:03)

    تو ایران زیر 600 یا 700 میلیون نیستن.با این پول اونور میتونی یه بوگاتی بخری....