1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. بنتلی مولسان اسپید نسخه بلوگا

بنتلی مولسان اسپید نسخه بلوگا

26 بهمن 1394
  • 0

بنتلی خیلی بی سر و صدا نسخه جدید مولسان اسپید را با عنوان بلوگا معرفی نمود. این خودرو به لطف ظاهر اسپرتی همراه با تم مشکی و چرخ‌های 21 اینچی آلیاژی پنج پره تیره رنگ، جلوه مناسبی یافته است.

تغییرات این خودرو نسبت به نسخه‌های عادی اسپید، بسیار جزئی هستند. روکش‌های چرمی مخصوص و چوب گردو یا تریم پیانو بلک، انتخاب‌گر دنده اسپرت، دسته صندلی عقب تاشو همراه با کنترل الکتریکی از جمله موارد قابل ذکر می‌باشند.

در بخش فنی، بنتلی چیز زیادی برای گفتن ندارد و همه چیز بدون تغییر مانده است. موتور 8 سیلندر V شکل با حجم 6.75 لیتر قادر است 530 اسب بخار نیرو و 811 پوند فوت گشتاور تولید کند. این نیروگاه می‌تواند این سدان عظیم و سنگین وزن را تنها در 4.8 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند. بالاترین سرعت آن نیز 309 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این در حالی است که مصرف سوخت آن که البته برای خریداران ثروتند آن اهمیتی ندارد در شهر 19.6 لیتر و در جاده 12.38 لیتر می‌باشد.

مولیان اسپید به عنوان یک سدان فوق لوکس، به واسطه توانایی‌های فنی مناسب خود، خریداران جوان‌تری نسبت به رولز رویس را به سوی خود جلب می‌کند. برخلاف رولز رویس که بیشتر مشتریان آن از اشراف می‌باشند، بنتلی در بین ستاره‌های سینما و موسیقی و حتی ورزش طرفداران بیشماری دارد.

 بنتلی مولسان اسپید نسخه بلوگا

 بنتلی مولسان اسپید نسخه بلوگا

 بنتلی مولسان اسپید نسخه بلوگا

منبع پدال


نظرات