1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی شرکت نیکران موتور پاسارگاد از موتورسیکلت های بنلی

رونمایی شرکت نیکران موتور پاسارگاد از موتورسیکلت های بنلی

17 بهمن 1394
  • 0

در سال 2005 گروه تجاری فستوس با هدف مدرن کردن تجارت شرکت سنتی و دیرپای سامان موتور تشکیل شد و تجربه 50 ساله این شرکت بزرگ و نام آشنا در صنعت موتورسیکلت را به ارث برد. میراث 50 ساله شرکت معتبری چون سامان موتور که فعالیت در کنار شرکت معظم یاماها در ایران را تجربه کرده بود ، به گروه تجاری فستوس این جسارت را داد تا از این تجارب برای ورود به بازار بین المللی استفاده کند. گروه تجاری فستوس ، کمی بعد فعالیت های خود در دوبی و شانگهای را با محوریت موتورسیکلت ودوچرخه آغاز کرد و موفق شد تا در بازار بین الملل برای خود اسم و رسم و شهرت مناسبی به دست بیاورد. پیشینه نیم قرن تجربه پر افتخار در صنعت موتورسیکلت و به صورت تخصصی تر در زمینه تجهیزات و لوازم یدکی کمک کرد تا این شرکت در برهه زمانی 2008 تا 2013 ، موفقیت های بزرگی کسب کند.

در طول این برهه زمانی ، گروه تجاری فستوس با تاسیس فروشگاه های زنجیره ای رپیدو ریس در ایران دریچه ای نوین را پیش روی علاقه مندان به موتورسیکلت گشود. تا پیش از افتتاح این فروشگاه ، وسایل از کشورهای هم جوار و با قیمتهای هنگفت و بدون ضمانت وارد می شدند و پیدا کردن قطعات یدکی و همچنین تجهیزات ایمنی برای موتورسیکلت های مسابقه ای و همچنین دوچرخه های کلاس حرفه ای کار آسانی نبود اما گروه تجاری فستوس با تاسیس این فروشگاه ها در سال 2011 میلادی کمک کرد تا ورزشکاران حرفه ای و علاقه مندان غیر حرفه ای از آخرین تجهیزات ، لوازم یدکی و وسائل ایمنی برخوردار شوند.

گروه تجاری فستوس ، از طریق شرکت نیکران موتورپاسارگاد اقدام به اخذ نمایندگی برندهای بسیار معتبری در دو صنعت دوچرخه و موتورسیکلت نموده است.

برندهایی چون نولان( کلاه ایمنی مورداستفاده درپیست های مسابقات جهانی جی پی ) لاستیک پیرلّی ایتالیا ( یکی از معتبرترین برندهای جهانی صنعت لاستیک سازی) آلپاین استار ایتالیا ( لباس های ورزشی مخصوص برایموتورسواران و دوچرخه سواران حرفه ای و همچنین پوتین های مخصوص) اس پی دی (لباسهای ورزشی مخصوص موتورسواران حرفه ای )، اگزوز آکروپوویچ (اگزوز فوق العاده سبک و از جنس کربن مخصوص موتورسواران حرفه ای ) اکربیس و برندهای بی شمار دیگر ، با عقد قرارداد با گروه تجاری فستوس نمایندگی انحصاری خود را به این شرکت تجاری خوشنام واگذار نمودند.

گروه تجاری فستوس ، سرانجام در سال 2013 به صورت رسمی و با تاسیس شرکت نیکران موتورپاسارگاد گام موفق و بلند دیگری را برداشت و بلافاصله هم با عقد قرارداد با شرکت قدیمی ، پیشگام و خوش سابقه بنللی ، نمایندگی رسمی و انحصاری این شرکت یک صد ساله را در اختیار گرفت.این نمایندگی، نه برای واردات این موتورسیکلت که برای افتتاح خط مونتاژ در کارخانه ای به وسعت 24 هزار متر مربع بود که باعث اشتغال زایی مضاعف و بی سابقه ای در تاریخ گروه تجاری فستوس گردید..

اولین نمایشگاه شرکت بنللی در ایران نیز در خیابان هلال احمر افتتاح گردید. شرکت نیکران موتور پاسارگاد برای نخستین بار در صنعت موتورسیکلت کشور ، با هدف واقعی ارائه خدمات سه گانه ، فروش ، خدمات پس از فروش و همچنین تامین قطعات یدکی و ایمنی به بازار اماده گردید تا با افتخار ، تمامی نیازهای خانواده بزرگ مصرف کنندگان خود را برطرف نماید.

همه آنچه از گروه تجاری فستوس نمی دانید :

شرکت نیکران موتور در بدو آغاز به کار با مونتاژ 3 محصول اصلی کار خود را آغاز نمود.

3 محصول اصلی عبارت است از:

1. تی ان تی 15 موتور تک سیلندر با حجم 150 سی سی

2. تی ان تی 25 موتور تک سیلندر با حجم 250 سی سی

3. تی ان تی 250 موتور با 2 سیلندر با حجم 250 سی سی

لازم به ذکر است این محصولات با طراحی منحصر به فرد ایتالیایی جهت استفاده علاقمندان به موتورسیکلت در خیابان های تهران و سایر نقاط ایران، تولید می شوند.

همچنین نیکران موتور پاسارگاد توانایی تولید موتور سیکلت هایی باحجم 600 سی سی و 1130 سی سی را نیز دارد و می تواند سفارش های مشتریان تا این حجم کیفیتی را تولید کند.

شرکت نیکران موتور در راستای تنوع بخشیدن به طیف محصولات خود با شرکت اتریشی و معروف هوسکوارنا (Husqvarna) در زمینه موتورسیکلت های کراس و اندورو در سال 2013 قرارداد همکاری امضا کرد.

گروه فستوس ، اسپانسررسمی فدراسیون دوچرخه سواری است و با حمایت های مالی و تجهیزاتی خود ، نقش بزرگی را در پیشرفت های این رشته ورزشی جوان پسند ایفا می کند.

حمایت های مالی بی چشمداشت شرکت از تیم ملی از سال 2013 آغاز شد . این شرکت دارای سه تیم دوچرخه سواری در دو رده ی آقایان و بانوان به نام های تیم یو سی آی فستوس (کی تی ام و کیوب)، تیم ترینکس و تیم فلش ( به منظور حمایت از جوانان) است که در مسابقات لیگ کوهستان ایران شرکت می کنند.

هدف از تشکیل تیم فستوس یوسی ای ، شرکت در مسابقات بین المللی دوچرخه سواری و همچنین قهرمانی جهان در رشته کوهستان است.

گروه فستوس در راستای حمایت خود از ورزشکاران جوان مستعد و افزایش ظرفیت ها در رشته های موتور سواری و دوچرخه سواری ، در سال 1393اقدام به تشکیل تیم های مختلف دوچرخه سواری کوهستان در رده های مختلف سنی آقایان و بانوان نموده است .

از آنجایی که ورزش هایی از قبیل دوچرخه سواری و موتور سواری نیازمند تجهیزات و امکانات پیشرفته و به روز در سطح حرفه ای می باشد، نبود این امکانات تیم های ملی را دچار مشکلات زیادی کرده بود.

گروه فستوس از همان ابتدا با عنایت به این موضوع همه ی تلاش خود را جهت برطرف کردن این مشکلات به کار گرفت و با ارتباطات بین المللی خود و حمایت از فدراسیون و ورزشکاران تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان ، هم اکنون به عنوان تنها حامی رسمی تیم ملی و فدراسیون دوچرخه سواری ایران شناخته شده و افتخار حمایت از ورزشکاران مستعد کشورمان را دارد.

مدیران شرکت فستوس با هدف حمایت از جوانان ایرانی با بستن قرارداد های سالیانه و در اختیار گذاشتن دوچرخه های به روز و تجهیزات حرفه ای و مطرح دنیا که هم اکنون به همت این شرکت برای استفاده کلیه علاقمندان به رشته دوچرخه سواری فراهم است، هیچ دغدغه ای برای تمرینات و رسیدن به قله های قهرمانی ندارد و با تلاش و جدیت هر چه تمام برای پرورش قهرمانان این مرز و بوم تلاش می کند.

به همین منظور نیز با رایزنی های انجام شده بین اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری و فدراسیون ایران وحمایت های مالیگروه فستوس یکی از مربیان طراز اول دنیا در این رشته هم اکنون در اختیار تیم ملی قرار دارد.

همه این عوامل و فعالیت ها موجب پرورش و رشد استعداد های بسیاری در سراسر کشور گردیده و با گسترش این رشته ظرفیت های بسیاری از لحاظ ورزشی و همچنین اقتصادی جهت رشد و اعطلای کشور عزیزمان ایران ایجاد شده است.

گروه تجاری فستوس در طول مدت فعالیت خود در سال های اخیر حامی بزرگی برای ورزش و ورزشکاران لقب گرفته است. این شرکت برای نخستین بار اسپانسر مسابقات موتور ریس در کشور شد تا مسابقاتی که تا قبل از ورود این گروه تجاری ، در نهایت با اهدای یک جام ساده اتمام می یافت ، به مسابقاتی نیمه حرفه ای تبدیل شود و در پایان از ورزشکاران برتر ، با اهدای تجهیزات گران قیمت خارجی و همچنین جوایز نقدی تجلیل شود.

گروه تجاری فستوس همچنین از 8 موتور سوار برتر و برگزیده حمایت های مالی و تجهیزاتی انجام می دهد و همچنین 26 دوچرخه سوار حرفه ای را نیز مورد حمایت خود قرار می دهد.

 رونمایی شرکت نیکران موتور پاسارگاد از موتورسیکلت های بنللی

 رونمایی شرکت نیکران موتور پاسارگاد از موتورسیکلت های بنللی

 رونمایی شرکت نیکران موتور پاسارگاد از موتورسیکلت های بنللی

 رونمایی شرکت نیکران موتور پاسارگاد از موتورسیکلت های بنللی

 رونمایی شرکت نیکران موتور پاسارگاد از موتورسیکلت های بنللی



نظرات