1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی بایک از کپی "مرسدس AMG G 63 6X6" چینی

رونمایی بایک از کپی "مرسدس AMG G 63 6X6" چینی

6 خرداد 1397
  • 0

شرکت خودروسازی بایک به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان وسایل نقلیه موتوری در کشور چین، محصول جدید خود را با کپی از خودروی "مرسدس AMG G 63 6X6" رونمایی کرده است.

 رونمایی بایک از کپی

شرکت خودروسازی بایک به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان وسایل نقلیه موتوری در کشور چین شناخته می‌شود و اخیرا محصول تمام الکتریکی این شرکت تحت عنوان "EC" توانسته نسل جدید نیسان لیف را کنار زده و خود را به عنوان پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی جهان در 2 ماهه اول سال جاری میلادی معرفی کند. اما با این وجود کمپانی خودروسازی "بایک" همچنان خصوصیات چینی بودن خود را حفظ کرده و برای طراحی جدیدترین محصول آفرودی خود از طرح "مرسدس AMG G 63 6X6" کپی برداری کرده است.

 رونمایی بایک از کپی

همانطور که در تصاویر شاهد هستید، کپی کاری شرکت خودروسازی "بایک" بسیار زیاد بوده و حتی طراحی گردی شکل چراغ‌های پیشانی اتومبیل و همچنین گلگیرهای جلو و عقب که از بدنه اتومبیل بیرون زده‌اند، از خودروی آفرودی "مرسدس AMG G 63 6X6" کپی برداری شده است، ولی خب کپی برداری شرکت خودروسازی بایک تنها از روی ظاهر مرسدس بنز بوده است و در بخش فنی آن شاهد تفاوت‌های بسیار زیادی هستیم.

 رونمایی بایک از کپی

جالب است بدانید که شرکت خودروسازی "بایک" برای تامین نیروی مورد نیاز این اتومبیل غول پیکر برای حرکت، تنها از یک موتور چهار سیلندر بنزینی استفاده کرده است که دارای حجم 2.3 لیتری بوده و با سود جستن از توربوشارژر می‌تواند خروجی قدرت 250 اسب بخاری و همچنین گشتاور 350 نیوتن متری داشته باشد که نمی‌توان انتظار عملکرد فوق العاده از آن داشت، ولی خب نیروی خروجی آن به اندازه‌ای خواهد بود که نیازهای کاربر خود را برآورده کند و در مسیرهای آفرودی سبک به خواسته‌های راننده پاسخ دهد.

 رونمایی بایک از کپی



نظرات