1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لامبورگینی آونتادور این بار در لباس لیبردی واک

لامبورگینی آونتادور این بار در لباس لیبردی واک

11 تیر 1393
  • 0

تاکنون چند بار آونتادورهای تیون شده دیده‌اید؟ شاید آونتادو های منصوری هیچ‌وقت از یادتان نرود! اما راز این موفقیت چیست؟ چه کسی می‌داند! حالا Liberty Walk کیت جدیدی برای لامبورگینی آونتادور LP700-4 تدارک دیده که ظاهر آن را به‌کلی دگرگون ساخته است.

آونتادور این بار در لباس لیبردی واک

این برنامه که یک سفارشی‌سازی گسترده است، شامل یک بادی کیت ساخته شده از الیاف پلاستیکی (FRP) به قیمت 25860 دلار می‌باشد. اجزای این کیت عبارت‌اند از: یک سپر جلوی دوباره طراحی شده به همراه کانارد، دیفیوزر جانبی، بال بزرگ و یک دیفیوزر عقب. باید بدانید که این قطعات را می‌توان از جنس فیبرکربن سفارش داد اما از آن طرف قیمتش به 30618 دلار افزایش پیدا می‌کند.

آونتادور این بار در لباس لیبردی واک

آونتادور این بار در لباس لیبردی واک

آونتادور این بار در لباس لیبردی واک

اجزای این پکیج را می‌توان به‌صورت جداگانه خریداری نمونه و به آونتادور وصل کرد. لیبردی واک همچنین انواع گلگیرهای اسپرت باقیمت 6500 دلار و سیستم تعلیق اسپرت باقیمت 3780 دلار را در لیست سفارش خود قرار داده است. تمام قطعات و به‌روزرسانی ها باقیمت 37118 دلار قابل خریداری است و این پکیج شامل ارتقا موتور 6.5 لیتری V12 آونتادور نمی‌شود. اگر این قضیه شما را ناراحت کرد و خواستار هیجان بیشتری هستید ما به شما پکیج‌های تیونر های دیگر را پیشنهاد می‌کنیم.

منبع پدال


نظرات