1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. عکسهای مخفیانه از تریم RS آئودی TT

عکسهای مخفیانه از تریم RS آئودی TT

26 مهر 1394
  • 0

آئودی مدت‌هاست که روی سری رده بالای TT که RS نامیده می‌شود کار می‌کند، خبرنگاران خودرویی این بار توانستند از مدل آزمایشی این خودرو عکس‌هایی تهیه کنند.

این خودرو که پیش‌تر در پوشش بدنه‌ی آئودی TT S مورد آزمایش قرار گرفته بود این بار با اگزوزهای بیضوی دوقلو دیده شد. درحالی‌که اگزوزهای مخصوص مدل RS، مهر تأییدی بر نمونه‌ی RS است تغییرات دیگری هم به‌وضوح دیده می‌شود. تغییراتی مثل دیفیوزرهای عقب متفاوت، اسپویلرهای جلوی جدید، جلوپنجره لانه‌زنبوری بزرگ‌تر و دیسک‌های ترمز با الگوی موجی و حکاکی شده که نشان می‌دهد این خودرو یک کوپه‌ی جدید است.

اگر این خودرو سال آینده وارد خط تولید شود احتمال حضور آن در نمایشگاه خودروی جنوا ماه مارس بسیار زیاد است. به نظر می‌رسد که تا آن زمان این خودرو تغییرات دیگری به خود ببیند، تغییراتی شامل آینه‌بغل‌های نقره‌ای، رینگ‌های سفارشی، سپرهای جلوی تغییریافته و محیط کابین ارتقا یافته.

برخی منابع خبری آلمانی تأکید می‌کنند که این خودرو یک مدل از موتور آخرین RS3 اسپرت‌بک را زیر کاپوت دارد. این منابع همچنین اعلام کرده‌اند که این پیشرانه توربوشارژ پنج سیلندر که 2.5 لیتر حجم دارد در تریم معمولی 370 اسب بخار و در تریم پلاس بیش از 400 اسب بخار نیرو تولید خواهد کرد. منابع دیگری هم اعلام داشته‌اند که آئودی برای این خودرو موتور توربوی جدید 2.0 لیتری کانسپت TT کواترو اسپرت را در نظر گرفته است. این موتور چهار سیلندر که 414 اسب بخار نیرو تولید می‌کند زیر کاپوت گلف R400 فولکس‌واگن هم قرار می‌گیرد.

با وجود تصاویر و اطلاعات منتشرشده هنوز یک سؤال بی‌پاسخ مانده است. آیا آئودی در کنار گیربکس دو کلاچه S ترونیک این خودرو گیربکس دستی سنتی را هم عرضه می‌کند؟ شواهد فعلی نشان می‌دهند که آئودی در تصمیمی رسمی علیه این موضوع قدم برداشته است. بااین‌حال مطمئن هستیم که آئودی سیستم انتقال نیروی AWD کواترو را به‌صورت استاندارد بر روی مدل RS قرار می‌دهد.

 عکسهای مخفیانه از تریم RS آئودی TT

 عکسهای مخفیانه از تریم RS آئودی TT

 عکسهای مخفیانه از تریم RS آئودی TT

 عکسهای مخفیانه از تریم RS آئودی TT

 عکسهای مخفیانه از تریم RS آئودی TT

منبع پدال


نظرات