1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. احتمال تولید آئودی RS1

احتمال تولید آئودی RS1

5 آذر 1394
  • 0

یک مقام اجرایی آئودی از افزایش امیدها برای مدل RS1 به‌عنوان پتانسیلی برای اضافه شدن این مدل به خانواده اتومبیل‌های با عملکرد عالی این کمپانی خبر داد.

شایعات پیرامون مدل RS1 بعد از اینکه کمپانی مدل S1 هاچ‌بک را سال گذشته در ژنو رونمایی کرده بود، شدت گرفت، اگرچه کمپانی بعداً این ایده را به دلیل واقع‌بینانه نبودن پتانسیل فروش قطعات مدل S3 منتفی دانست. مدیرعامل استرالیایی آئودی اندرو دویل با لحنی متفاوت ابراز خوش‌بینی کرد که مدل RS1 می‌تواند چراغ سبز تولید را دریافت کند.

او همچنین گفت "مطمئناً هنوز چیزی تأیید نشده است و من از دیدگاه یک استرالیایی میگویم، چراکه نه!؟ میل و اشتیاق برای این مدل‌ها زیاد است و ما می‌توانیم این کار را در سطح جهانی انجام دهیم."

گزارش‌ها حاکی از آن است که ممکن است آئودی در فکر مدل‌هایی بیشتری از اتومبیل‌های جمع‌وجور با کارایی و قدرت بالا برای رقابت با مدل‌های چهار سیلندر مرسدس بنز AMG باشد. یک RS1 می‌تواند به‌عنوان جایگزینی کوچک‌تر و ارزان‌تر از سری M کمپانی BMW مطرح شود.

این هاچ‌بک احتمالاً نیاز به اختلاف قدرت قابل‌توجهی با مدل S1 با موتور 2 لیتری TFSI دارد، که 231 اسب بخار قدرت و 369 نیوتن متر گشتاور دارد. حدس و گمان‌های قبلی حاکی از آن بود که خروجی این موتور بین 280 تا 300 اسب بخار باشد، که در قلمرو مدل S3 است.

علیرغم اشتیاق دویل، کمپانی آئودی هیچ سرنخی مبنی بر اینکه RS1 در راه تولید می‌باشد، نداده است.

 احتمال تولید آئودی RS1

 احتمال تولید آئودی RS1

 احتمال تولید آئودی RS1

منبع پدال


نظرات