1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. خودروی جدید مسابقه ای آئودی

خودروی جدید مسابقه ای آئودی

15 آذر 1394
  • 0

آئودی به تازگی خودری مسابقات جدید خود را تایید کرده است. این خودرو جدید کمپانی آئودی، R۱۸ e-tron Quattro نسخه ی ۲۰۱۶ میباشد.

آئودی به تازگی خودری مسابقات جدید خود را تایید کرده است. این خودرو جدید کمپانی آئودی، R18 e-tron Quattro نسخه ی 2016 میباشد. آئودی قصد دارد از این خودرو جدید در مسابقات جهانی قهرمانی استقامت FIA و در مسابقات Le Mans با مدت زمان 24 ساعت استفاده کند.

آئودی R18 e-tron Quattro در نسخه ی 2016، با یک موتور 4.0 لیتری v6 توربو دیزل آمده است و در کنار آن باتری لیتیوم یون قرار گرفته است.

آئودی اساسا خودرو R18 e-tron Quattro جدید را برای مسابقات سال 2016 قرار داده است. این خودرو در مسابقات جهانی قهرمانی استقامت FIA و در مسابقات Le Mans با مدت زمان 24 ساعت به کار برده خواهد شد. ویژگی های آن شامل آیرودینامیک نوآورانه، وزن بسیار کم و یک سیستم هیبریدی اصلاح شده با یک باتری لیتیوم یون برای ذخیره انرژی است. به علاوه در آن از سیستم بهینه سازی موتور TDI استفاده شده است.

آئودی بر روی تکنولوژی بهره وری موتور TDI حساب زیادی باز کرده است، به طوری که مدیر عامل این شرکت تکنولوژی TDI را موفق ترین تکنولوژی بهره وری جهان برای خودرو را خوانده است.

سال آینده این خودرو را در مسابقات خواهیم دید و در آن زمان عملکرد این خودرو قابل مشاهده خواهد بود. با مشاهده عملکرد این این خودرو میتوان راجب تکنولوژی TDI اظهار نظر کرد.

 خودروی جدید مسابقه ای آئودی



نظرات