1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی آئودی Q7 E-Tron

معرفی آئودی Q7 E-Tron

10 اسفند 1394
  • 0

خریداران اروپایی می‌توانند آئودی Q7 e-tron کواتروی جدید را از آغاز ماه مارس سفارش دهند. اولین تحویل این خودرو از تابستان آغاز خواهد شد.

با قیمت 88,605 دلار، این مدل به امکاناتی همچون چراغ‌های LED استاندارد، کاکپیت مجازی آئودی، سیستم ناوبری MMI تمام لمسی، صفحه نمایش TFT با رزولوشن بالا و به همراه مواردی چون نمایشگر قدرت، جریان انرژی، محدوده و حالت شارژ باتری مجهز است.

ارباب حلقه‌ها همچنین اتصال اینترنت از طریق LTE با سرعت بالا، سرویس های اتصال e-tron و برنامه‌ی اتصال MMI آئودی را پیشنهاد می‌دهد که به کاربران این اجازه را می‌دهد که از راه دور فرایند شارژ را کنترل کنند و به داده‌های مرتبط به مسافرت‌های قبلی دسترسی پیدا کنند و همچنین سیستم تهویه را تنظیم کنند.

در وطن خود یعنی آلمان، این قد بلندِ پاک از کابل شارژ استاندارد برای جایگاه‌های عمومی شارژ سود می‌برد. آئودی ادعا می‌کند که این SUV "مناطق وسیعی از رفت‌وآمد روزانه را پوشش می‌دهد". به نظر می‌رسد به لطف محدوده‌ی 56 کیلومتری حرکت با قوای الکتریکی، این سخن آئودی چندان هم بیراه نباشد. این محدوده‌ی حرکت توسط باتری 17.3 کیلووات ساعتی لیتیوم-یونی تأمین می‌گردد و شارژ این خودرو با سوکت صنعتی دو و نیم ساعت زمان می‌برد.

مجموع قدرتی که به سیستم کواتروی Q7 از مجموعه‌ی انتقال پلاگین هیبرید فرستاده می‌شود، 273 اسب بخار و 700 نیوتون متر گشتاور است که باعث شتاب صفر تا صد برابر 6.2 ثانیه می‌گردد. مصرف سوخت متوسط این آلمانی نیز فقط 1.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

 معرفی آئودی  Q7 E-Tron

 معرفی آئودی  Q7 E-Tron

 معرفی آئودی  Q7 E-Tron

 معرفی آئودی  Q7 E-Tron

 معرفی آئودی  Q7 E-Tron

 معرفی آئودی  Q7 E-Tron

 معرفی آئودی  Q7 E-Tron

منبع پدال


نظرات