1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آئودی Q3 با تیونینگ ABT

آئودی Q3 با تیونینگ ABT

2 خرداد 1394
  • 1

آئودی Q3 و مخصوصاً مدل دیزلی آن نه مدعی زیباترین SUV و نه سریع‌ترین شاسی بلند جهان است با این وجود، یک خودروی مردانه و با کارایی بالا است. در این جا، ABT وارد عمل می‌شود تا مقداری ویتامین اسپرتی به این خودرو تزریق نماید.

تغییرات انجام شده توسط ABT روی بدنه Q3 همانند یک فیس لیفت به نظر می‌رسند. قطعات آئرودینامیکی شامل اسپویلر جلو، قاب آینه‌های جانبی، اسپویلر عقب و اسکرت های کناری، از اولین تغییرات این مدل می‌باشند که قاعدتاً به عنوان ابتدایی‌ترین تغییرات توسط هر تیونر دیگری نیز صورت می‌گیرد. با این وجود، افزودن قسمت‌های آلومینیومی مات به سپر، جلوپنجره، و قسمت‌های دیگر این کیت، باعث جذابیت دوچندان آن شده است. ارتفاع سیستم تعلیق در جلو 25 و در عقب نیز 35 میلی متر کاهش یافته است. چهار خروجی اگزوز نیز در انتهای سچر عقب و دیفیوزر خاص آن به چشم می‌خورد.

برای چرخ‌ها نیز از انواع 18 تا 21 اینچی آلیاژِ و تایرهای با عملکرد بالا استفاده شده است.

در بخش پیشرانه، موتور محبوب توربو دیزلی 2.0 لیتری TDI برای تقویت انتخاب شده است. قدرت این پیشرانه از 184 به 210 اسب‌بخار و گشتاور آن از 380 نیوتن‌متر به 420 نیوتن‌متر افزایش یافته است. بنابراین نتیجه این تغییرات شتاب 7.4 ثانیه‌ای نسبت به شتاب 7.9 ثانیه‌ای مدل استاندارد می‌باشد.

 آئودی Q3 با تیونینگ ABT

 آئودی Q3 با تیونینگ ABT

منبع پدال


نظرات

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (2 خرداد 1394 ساعت 12:58)

    چه ابهتی