1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسخه RS از آئودی Q2

نسخه RS از آئودی Q2

26 اسفند 1394
  • 0

آئودی اخیرا کوچکترین کراس اوور خود را با نام Q2 برای رقابت در پیچیده ترین بازار و کلاس خودرویی به مصاف حریفان فرستاده است. به همین دلیل طرفداران این برند منتظر مدل های اسپرت این خودرو نیز می مانند تا بتوانند در برابر نمونه هایی چون نیسان جوک نیسمو به رقابت برخیزند.

نسخه قابل پیش بینی آئودی برای این نبرد، مدل RSQ2 خواهد بود. شما می توانید پیشرانه این خودرو را مطابق مدل های RS دیگر آئودی تصور کنید.

این خودرو که پرچم دار و گران قیمت ترین عضو خانواده Q2 نیز خواهد بود مجهز به یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربو شارژر خواهد بود. موتوری که بین 250 تا 300 اسب بخار قدرت خروجی آن می باشد. چنین نیرویی برای این خودروی کوچک و جمع و جور می تواند بسیار موثر و چشمگیر باشد.

در حال حاضر قوی ترین نسخه از کراس اوور Q2 آئودی تنها 187 اسب بخار از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر خود استخراج می کند.

علاوه بر بهبود خروجی موتور، تغییرات دیگری در ظاهر و باطن این خودرو رخ خواهد داد. طراحی سپر و هواکش های جلو تغییر کرده تا چهره آن تهاجمی تر به نظر برسد. جلوپنجره نیز برای تامین هوای بیشتر توربو ها بزرگتر شده و یک نشان RS نیز روی آن قرار خواهد گرفت. علاوه بر چرخ های آلیاژی بزرگ تر و کیت آئرودینامیکی، نشان کواترو نیز برای نمایش انتقال نیرو به هر چهار چرخ در قسمت زیرین سپر جلو خودنمایی خواهد کرد. البته سیستم کواتروی آئودی اخیرا به روزرسانی شده و علاوه بر بهبود راندمان و کارایی، کاهش وزن هم داشته است.

درون کابین هم از صندلی های اسپرت، روکش های چرمی و جیر و تزئینات آلومینیومی یا فیبر کربنی استفاده خواهد شد. طرحی که ملاحظه می نمایید بر اساس اطلاعات اولیه و یک رندر غیر رسمی از این خودرو می باشد.

 نسخه RS از آئودی Q2

منبع پدال


نظرات