1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آئودی A3 با 6 در و 8 صندلی

آئودی A3 با 6 در و 8 صندلی

5 شهریور 1394
  • 1

دیروز اهالی شبکه جهانی با موجودی عجیب روبه‌رو شدند، خودرویی اسرارآمیز با ۶ در و ۸ صندلی که ازقضا نام و نشان آئودی بزرگ را بر سینه دارد. اگر این خودرو حاصل تفکر عده‌ای دریک کارگاه شخصی بود تعجب نمی‌کردیم اما سرمنشأ این تصاویر صفحه فیس‌بوک آئودی آلمان است.. بالای پست لیموزین داستان ما نوشته بودند: "منحصربه‌فرد – آئودی A3 کابریولت با سایز XXL ."

این غول بی شاخ و دم را بر اساس آئودی A3 فقید ساخته‌اند، مدلی که دو سال پیش از خط تولید به در شد. بخش‌های زیادی از بدنه خودرو با مدل پایه مو نمی‌زند مگر اینکه کابریولت از میانه کش آمده تا بتواند ردیفی اضافه از صندلی تارا در خود جای دهد. به‌علاوه یک جفت درب A3 هم از جایی کنده و به او افزوده‌اند. بودن یا نبودن، آئودی وجود سقفی برای خودرو را تائید یا رد نکرده است.

ظاهراً آلمانی‌ها فراموشی گرفته و به موتوری که می‌خواهد این غول شش در را به حرکت درآورد اشاره‌ای نکرده‌اند، نمی‌دانیم خودرویی دیفرانسیل جلو است یا دیفرانسیل عقب با میله متحرکی بس طویل. علامت سؤال گنده دیگری که دور سر آئودی ما می‌چرخد، دلیل به دنیا آمدنش است. با آن پرچم "بایرن"ـی که رو کاپوتش جا خوش کرده به خودروهای مخصوص رژه شبیه گشته. بایرن جایی است که خانه آئودی، اینگل اشتاد را در خود جای‌داده است.

با توجه به سن و سال افرادی که درون خودرو نشسته‌اند، یکی از قابل‌قبول‌ترین سناریوها برای وجود این خودرو این است که کابریولت ساخته دست گروهی از کارآموزان جوان به‌عنوان بخشی از برنامه‌های کارآموزی‌شان باشد. کارآموزان گروه فولکس‌واگن برای ساختن مدل‌های دیوانه‌واری چون پیک‌آپ اشکودا فابیا FUNstar مینی شناخته‌شده‌اند، اگرچه هیچ‌یک از آن‌ها به گردپای عجیبی این A3 کش‌آمده نمی‌رسند.

 آئودی A3 با 6 در و 8 صندلی

 آئودی A3 با 6 در و 8 صندلی

 آئودی A3 با 6 در و 8 صندلی

 آئودی A3 با 6 در و 8 صندلی

منبع پدال


نظرات

  • حسین معمار حسین معمار (5 شهریور 1394 ساعت 12:29)

    جون میده برا مسافرکشی