1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تغییرات قیمت و مدلهای 2016 خودروهای آئودی

تغییرات قیمت و مدلهای 2016 خودروهای آئودی

29 اردیبهشت 1394
  • 0

آئودی سال پرترافیکی را برای خودش رقم زده است؛ تا به اینجا، از طراحی دوباره R8 و TT اسپورت مدل ۲۰۱۶ رونمایی کرده، در طراحی و قیمت مدل‌های A6، A7، S6، S7 و RS7 بازنگری کرده و یک مدل جدید Q7 شاسی‌بلند معرفی کرده است. در ادامه می‌خواهیم بر روی مدل‌های تازه آئودی تمرکز بیشتری داشته باشیم و مدل‌های ۲۰۱۶ از A3/S3، A5/S5، Q5/SQ5، A4 سدان و آلرود واگن را بررسی کنیم. این مدل‌ها دارای قیمتی جدید و اندکی تغییرات در امکانات خود شده‌اند.

بسیاری از ارتقاها در بین مدل‌های پایه A4، آلرود و Q5 هم‌پوشانی دارند و این خودروها صاحب امکانات استاندارد جدیدی چون غربیلک فرمان چندمنظوره و سیستم «آئودی کانکت» شده‌اند. در همین حال، در مدل‌های A4 و آلرود در هنگامی که پکیج «نویگیشن پلاس» انتخاب شده باشد، سیستم «کلید پیشرفته» آئودی در دسترس قرار می‌گیرد. برای تریم متوسط «پرمیوم پلاس» از این مدل‌ها، اگر پکیج «تکنولوژی» را انتخاب کرده باشید، می‌توانید از سیستم صوتی Bang & Olufsen استفاده کنید. مدل Q5 در حال حاضر شامل یک سقف آفتابگیر پانوراما می‌باشد و این در حالی است که در مدل SQ5 جدید، پکیج «بلک اپتیک» با امکاناتی چون چرخ‌های ۲۰ اینچی و طراحی‌های مشکلی خارجی و همین ‌طور صندلی‌های Jet Gray طرح روزنه الماس در دسترس قرار داده شده است. همچنین یک سیستم تعلیق انطباقی در حال حاضر به صورت یک آپشن مجزا بر مدل SQ5 پرمیوم پلاس ارائه شده است. قیمت‌های A4، آلرود، Q5 و SQ5، همگی به‌ترتیب به میزان ۴۰۰، ۳۰۰، ۱۶۰۰ و ۶۰۰ دلار افزایش یافته‌اند.

مدل سطح نخست A3 سدان صاحب تجهیزات استانداردی چون دوربین نمای عقب، حسگرهای پارکینگ، گرم‌کن آینه‌های بغل و آب‌پاش شیشه جلو و طرح داخلی «الو-اپتیک» شده است. آئودی سیستم‌هایی چون دستیار هوشمند عبور از بین خطوط، ترمز پیشگیرانه اتوماتیک و کروز کنترل تطبیقی را در مدل سطح بالای A3 پرستیژ قرار داده است. در همین حال، این امکانات در قالب پکیج S-line در تمام A3 ها در دسترس هستند. همچنین از آپشن‌های ارتباط داده 4G LTE و سیستم صوتی Bang & Olufsen نیز می‌توان استفاده کرد.

مدل اسپورت S3 را می‌توان با پکیج «بلک اپتیک» سفارش داد که شامل امکانات اضافه‌ای چون طراحی‌های مشکی خارجی، چرخ‌های با پوشش تیتانیومی و سیستم تعلیق انطباقی «مغناطیسی» آئودی می‌شود. البته قیمت پایه A3 و S3 به ترتیب به میزان ۱۰۳۰ و ۱۴۳۰ دلار افزایش پیدا کرده است. به این معنا که A3 هم‌اکنون شروع قیمتی برابر ۳۱۸۲۵ دلار و S3 نیز شروع قیمتی برابر ۴۳۴۲۵ دلار دارد.

مدل‌های زیبای A5 کوپه و کابریولت به صورت استاندارد با کیت طراحی خارجی S-line آئودی و سیستم صوتی Bang & Olufsen همراه هستند و مشابه مدل‌های A4 و آلرود، سیستم «آئودی کانکت» در قالب پکیج «نویگیشن پلاس» برای آنها ارائه شده است. یک گزینه «قرمز میسانو» برای رنگ‌آمیزی بدنه درنظر گرفته شده که برای مدل A4 نیز در دسترس است. همچنین یک آپشن جدید سقف قرمز‌رنگ برای A5 کابریولت در دسترس قرار گرفته است. مدل S5 همانند دیگر مدل‌های S آئودی صاحب پکیج جدید «بلک اپتیک» شده که شامل چرخ‌های جدید و طراحی سیاه‌رنگ آینه‌های بغل می‌شود. آئودی قیمت یک A5 کوپه را به اندازه ۵۰۰ دلار افزایش داده (۴۱۴۲۵ دلار با ۷۴۰۰ دلار اضافی برای مدل کابریولت) و این در حالی است که قیمت پایه S5 با ۶۰۰ دلار افزایش به ۵۴۰۲۵ دلار رسیده است.

به زودی تمام این مدل‌های ۲۰۱۶ در نمایندگی‌های آئودی حاضر خواهند بود. وب‌سایت مشتریان کمپانی در حال حاضر مدل‌های A6 و A7 در قالب مدل‌های ۲۰۱۶ نمایش داده و بنابراین تا ارائه آنها در بازار، فاصله چندانی نخواهد بود.

 تغییرات قیمت و مدلهای 2016 خودروهای آئودی

 تغییرات قیمت و مدلهای 2016 خودروهای آئودی

 تغییرات قیمت و مدلهای 2016 خودروهای آئودی

 تغییرات قیمت و مدلهای 2016 خودروهای آئودی

 تغییرات قیمت و مدلهای 2016 خودروهای آئودی

 تغییرات قیمت و مدلهای 2016 خودروهای آئودی

منبع پدال


نظرات