1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. بزرگترین رضایت مندی مشتریان از آرین موتور

بزرگترین رضایت مندی مشتریان از آرین موتور

12 دی 1394
  • 0

آرین موتور موفق به ثبت بهترین عملکرد از نظر رضایتمندی مشتریان در میان تولید کنندگان و وارد گنندگان خودرو شد.

طبق جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایرانISQI ، شرکت آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن، در سه ماهه دوم سال جاری توانسته است رتبه اول رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش در میان تمامی شرکت‌های وارد کننده و همچنین تولید کننده خودرو را به دست آورد. در گزارش سه ماه دوم سال 1394 رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش شرکت های آرین موتور، آسان موتور، اطلس خودرو، نگین خودرو، مدیا موتور، آلفا موتور، پرشیا خودرو، مدیران خودرو، کرمان موتور، راین، بهمن، ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو بررسی شده است.

طبق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در شاخص رضایتمندی کل آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن، رتبه اول را بدست آورده است. در رتبه دوم مدیران خودرو و در رتبه سوم آسان موتور قرار گرفته است.

همچنین طبق گزارش شرکت بازرسی واستاندارد ایرانISQI ، آرین موتور در سه ماهه دوم سال جاری موفق شده است رتبه دوم رضایتمندی در حوزه خدمات پس از فروش را نیز کسب کند. در شاخص ادراکی بعد از ستاره ایران، آرین موتور در رتبه دوم قرار گرفته است و اطلس خودرو جایگاه سوم به خود اختصاص داده است و در شاخص عملکردی نیز ستاره ایران در رتبه اول آرین موتور در جایگاه دوم و مرتب خودرو در رتبه سوم قرار گرفته است. در شاخص مجموع نیز بعد از ستاره ایران، آرین موتور در رتبه دوم ایستاده است.

بدین ترتیب با در نظر گرفتن رتبه اول در حوزه فروش و تحویل خودرو و رتبه دوم در حوزه خدمات پس از فروش، آرین موتور موفق شده است در سه ماهه دوم سال 94 بهترین عملکرد را در میان کلیه شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده خودرو کسب نماید.

به گفته کامران طالبی فرد، سرپرست بازاریابی آرین موتور، گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران براساس عملکرد شرکت‌ها و نظرسنجی از خریداران خودروها طبق روش‌های آماری روز دنیا تدوین می‌شود.



نظرات