1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آلفارومئوی گیتاریست

آلفارومئوی گیتاریست

8 تیر 1393
  • 0

آلفارومئوی گیتاریست

یک گیتاریست حرفه ای با دیدن آلفارومئوی می توی مارشال، حظ وافری خواهد برد. خودرویی که با همکاری آلفا و مارشال آمپلی کیشن، بیکی از نام‌های بسیار معروف صنعت آمپلی‌فایر گیتار ساخته شده است.

آلفارومئوی گیتاریست

در نگاه نخست یک آمپلی فایر حرفه‌ای JVM با 50 وات قدرت و 2 اسپیکر 12 اینچی 75 واتی که درون صندوق عقب جاسازی شده‌اند، جلب توجه می‌کنند. برای توان‌بخشی به این مجموعه، یک سیستم باتری اختصاصی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. در نتیجه گیتاریست حرفه‌ای صاحب این خودرو، کافیست که درب صندوق را باز کرده و گیتار خود را به این مجموعه متصل نموده و اجرای پرشور خود را آغاز نماید.

آلفارومئوی گیتاریست

علاوه بر امکانات اختصاصی برای نوازنده‌ها، این نسخه از آلفارومئوی می تو، دارای طراحی و امکانات ویژه ای نیز می‌باشد. استفاده از روکش طلا در جلوپنجره، زه‌های دور شیشه‌ها و حاشیه چراغ‌های جلو و عقب، دستگیره درها، روکش آینه‌های جانبی و نوار پایین سپر جلب توجه می‌کند. همچنین نشان مارشال و امضای جیمز مارشال نیز در روی ستون عقب، صندلی‌ها و انتهای گلگیر جلو در زیر ستون جلو به چشم می‌خورند.

آلفارومئوی گیتاریست

در داخل کابین، دسته دنده با شکل یک میکروفن کلاسیک Shure SH55 طراحی شده است. داشبورد مرکزی با حاشیه‌ای سفید فراگرفته شده است. قسمت انتخاب‌گر D.N.A هم با روکش طلایی پوشیده شده است.

آلفارومئوی گیتاریست

قرار است از این خودرو در یک اجرای زنده توسط Tim Burgess و مارک کولینز در 24 ژوئن در استودیوی المپیک لندن رونمایی شود.

آلفارومئوی گیتاریست

منبع carscoops.com


نظرات