1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. یاماها این بار از یک پیکاپ رونمایی کرد

یاماها این بار از یک پیکاپ رونمایی کرد

12 آبان 1396
  • 0

همه طرفداران صنعت خودرو می دانند که یاماها به طور ناگهانی از تمایل خود به ساخت خودروها خبر داده است.

این خودروساز در نمایشگاه خودروی توکیو 2013 یاماها Motiv کانسپت را معرفی کرد که یک خودروی شهری ساخته شده با همکاری گوردن موری بود.

 یاماها این بار از یک وانت پیکاپ رونمایی کرد

در نمایشگاه خودروی توکیو 2015 نیز یاماها Sports Ride کانسپت معرفی شد. اکنون نیز در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 این برند از وانت پیکاپی کانسپت به نام یاماها کراس هاب رونمایی کرده است.

یاماها کراس هاب به اندازه سری F فورد قدرتمند و جدی نیست. این وانت پیکاپ کانسپت عجیب تا حدودی از وانت کراس اوور هیوندای سانتا کروز پیروی کرده و کمی کوچک تر شده است. این خودرو یک وانت پیکاپ بالقوه را نشان می دهد که برای پاسخ گویی به مردمی با سبک زندگی فعال و شهری طراحی شده است. یاماها این امر را با بیان آن که ممکن است یک نفر بخواهد از این مدل برای جابه جایی موتورسیکلت خود برای گذراندن تعطیلات پایان هفته استفاده کند، نشان داده است.

 یاماها این بار از یک وانت پیکاپ رونمایی کرد

یاماها کراس هاب دارای طول 4490 میلی متر، عرض 1960 میلی متر و ارتفاع 1750 میلی متر است. برخلاف کانسپت های قبلی این برند، این مدل کاملا توسط خود یاماها طراحی شده است. این خودروی کانسپت جدید دارای صندلی برای چهار سرنشین بوده و ساختاری الماس شکل دارد. فعلا یاماها جزئیات این خودرو را اعلام نکرده است.

یاماها از برنامه ای برای تولید این کانسپت خبر نداده است. این خودروساز هنوز در حال ارزیابی مدل های Motiv و Sports Ride کانسپت برای تولید انبوه است.



نظرات