1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی فولکس واگن از سه مدل الکتریکی در سال 2018

رونمایی فولکس واگن از سه مدل الکتریکی در سال 2018

4 فروردین 1397
  • 0

شرکت فولکس واگن کنفرانس رسانه ای سالانه خود را در برلین برگزار کرده و از این فرصت، برای ارائه جزئیات بیشتر در مورد برنامه های خود در زمینه الکتریکی سازی محصولات استفاده نموده است.

در صحبت با گروهی از خبرنگاران بین المللی، ماتیاس مولر، مدیرعامل فولکس واگن گفته: "9 خودروی جدید که سه مدل از آن ها تمام الکتریکی خواهند بود، امسال قرار است به مجموعه محصولات الکتریکی گروه ما که اکنون 8 خودرو الکتریکی و پلاگین هیبریدی دارد اضافه شوند." کمپانی وارد جزئیات نشده ولی یک از این خودروهای الکتریکی آئودی E-Tron است که اخیرا پیش نمایشی از آن را در ژنو دیدیم.

 رونمایی فولکس واگن از سه مدل الکتریکی در سال 2018

سه مدل الکتریکی جدید تنها شروع داستان است و مولر گفته که گروه فولکس واگن قرار است از سال 2019 تقریبا هر ماه یک مدل الکتریکی رونمایی کند. وی در بخشی از صحبتش گفته: "ما قصد داریم بزرگ ترین ناوگان خودروهای الکتریکی را در دنیا و بین همه برندها و در همه منطقه ها، طی چند سال آینده داشته باشیم."

برخلاف تمرکز روی خودروهای الکتریکی، فولکس واگن هنوز به مدل های دیزلی وفادار باقی خواهد ماند و کمپانی می گوید موتورهای دیزلی مدرن، جزئی از راه حل هستند و بخشی از مشکل به حساب نمی آیند. به عنوان بخشی از این استراتژی جدید، فولکس واگن در سال 2018 20 میلیارد یورو روی این بخش سرمایه گذاری خواهد کرد. کمپانی همچنین قصد دارد بیش از 90 میلیارد طی 5 سال آینده در بخش خودروهای معمولی سرمایه گذاری کند.

 رونمایی فولکس واگن از سه مدل الکتریکی در سال 2018

در حالی که موتورهای احتراق داخلی همچنان موجود خواهند بود، مولر اشاره کرده که تغییر در حمل و نقل در آینده به لطق پیشرفت ها در تکنولوژی خودران اتفاق خواهد افتاد. کمپانی در حال آماده شدن برای این تغییر است و مولر تایید کرده که کانسپت های SEDRIC قرار است وارد خط تولید شوند. کمپانی نگفته چه زمانی این خودرو وارد خط تولید خواهد شد ولی اشاره کرده که سدریک قرار است توسط یکی از برندهای این گروه وارد خط تولید شود.

 رونمایی فولکس واگن از سه مدل الکتریکی در سال 2018

علاوه بر اعلام مدل های جدید، فولکس گفته که سال پیش 10.7 میلیون دستگاه خودرو فروخته و میزان فروش سال پیش رکورد 230.7 میلیارد یورو را ثبت کرده است. حتی با کم کردن برخی هزینه های ویژه، فرانک ویتر، از مدیران ارشد فولکس واگن گفته که 2017 بهترین عملکرد مالی گروه فولکس در طول تاریخ آن بوده است.

 رونمایی فولکس واگن از سه مدل الکتریکی در سال 2018



نظرات