1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فولکس‌واگن تیگوان R-Line بلک استایل معرفی شد + عکس

فولکس‌واگن تیگوان R-Line بلک استایل معرفی شد + عکس

6 آذر 1397
  • 0

اگر پکیج R-Line فولکس‌واگن تیگوان دیگر توجه شما را به خود جلب نمی‌کند شاید بخواهید نگاهی به کیت بلک استایل جدیدی که توسط این خودروساز معرفی شده بیندازید.

به خودرویی دقیقاً نقطه مقابل تیگوان آفرود فکر کنید. این خودرو که در مدل‌های کامفورت لاین و های لاین عرضه می‌شود چندین عنصر طراحی مشکی را به خودرو اضافه می‌کند که باعث افزایش جذابیت‌های جوان‌پسند آن می‌شود.

 فولکس‌واگن تیگوان R-Line بلک استایل معرفی شد

قطعات تیره رنگ بدنه عبارت‌اند از ورودی‌های هوای روی سپر جلو، رینگ‌های 19 اینچی سبرینگ، قوس‌های چرخ، ریل‌های سقف، پوشش آینه‌های جانبی و اسپویلر سقف R-Line. نوار موجود روی بخش انتهایی درب‌ها و سپر عقب نیز رنگ مشکی به خود گرفته‌اند. البته فریم پنجره‌ها و نوار میانی جلوپنجره هم همین ظاهر را به خود گرفته‌اند.

این پکیج همچنین شامل شیشه‌های عقب تیره‌ای است که گفته شده تا 90 درصد نور را جذب می‌کند.

تنها تغییر کابین وجود غربیلک فرمان اسپورت و چندکاره‌ی چرمی است. این پکیج با 4 رنگ بدنه‌ی سفید اوریکس، سفید پیور، خاکستری متالیک و مشکی در دسترس می‌باشد.

 فولکس‌واگن تیگوان R-Line بلک استایل معرفی شد

پکیج طراحی بلک استایل R-Line در آلمان با بهای 3365 یورویی عرضه می‌شود. مشتریانی که خواهان تیگوانی گیراتر هستند می‌توانند رینگ‌های مشکی 20 اینچی سوزوکا با بهای 490 یورو را انتخاب کنند.

متأسفانه نمی‌توان این پکیج را با پیشرانه‌ای قوی‌تر انتخاب کرد. خواه انتخاب شما پیشرانه‌ای بنزینی باشد یا دیزلی، قوی‌ترین نسخه‌ی تیگوان که هم‌اکنون با این پکیج در دسترس است قدرت 150 اسب بخاری دارد. حدس می‌زنیم انتخاب این پیشرانه به دلیل استانداردهای آلایندگی جدید است.

منبع پدال


نظرات